کشتی آرای :سکه‌های پیش‌فروش شده وارد بازار نشدند



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , کشتی آرای
کشتی آرای اظهار داشت: البته افزایش نرخ ارز خود تحت تاثیر اظهارنظرهای سیاسی و رفتن رییس‌جمهور به مجلس قرار گرفت. از سویی قیمت طلای جهانی هم با افزایش 8 دلار همراه بوده که این دو عامل در افزایش قیمت سکه موثر بودند. 

محمد کشتی‌آرا در گفت‌وگو با ایلنا در مورد افزایش قیمت سکه و عبور آن از مرز 4 میلیون تومان گفت: از دیروز نرخ دلار از 10 هزار و پانصد تومان شروع شد و تا 10 هزار و نهصد تومان ادامه یافت و امروز هم این نرخ  به 11 هزار تومان رسید که عامل اصلی افزایش سکه نیز همین موضوع است.

 

وی ادامه داد: البته افزایش نرخ ارز خود تحت تاثیر اظهارنظرهای  سیاسی و رفتن رییس‌جمهور به مجلس قرار گرفت. از سویی قیمت طلای جهانی هم با افزایش 8 دلار همراه بوده که در افزایش قیمت سکه موثر است.

 

کشتی ‌آرای با اشاره به نرخ انواع سکه گفت: قیمت سکه با تصویر امام از قیمت 3 میلیون و هشتصدو بیست تومان شروع و در حال‌حاضر به 4 میلیون و شصت هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت نیم‌سکه یک میلیون و هشتصدوپنجاه هزار تومان، ربع سکه نهصدو هشتادویک هزار تومان، سکه یک‌گرمی پانصدوشانزده هزار تومان است. قیمت هرگرم طلای 18 عیار نیز با افزایش 8 هزار تومانی به 307هزارو پانصد تومان رسیده است.

 

وی در مورد تاثیر سکه‌های پیش‌فروش بانک مرکزی گفت: متاسفانه سکه‌های پیش‌فروش شده برخلاف پیش‌بینی‌ها وارد بازار نشده است که در صورت ورود می‌توانست تاثیر مثبت داشته باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------