اختلاس‌گر شرکت اکتشاف نفت کجاست؟



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,
بعد از گذشت حدود ۹ ماه از کشف یک فساد مالی گسترده در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و متواری شدن متخلف، سرانجام کشوری که متخلف به آن متواری شده بود مشخص شد.

 به گزارش ایسنا؛دی‌ماه سال گذشته یک فساد مالی گسترده در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با هماهنگی مدیران وزارتخانه و ورود سازمان بازرسی کل کشور کشف شد. در این راستا اعلام شد یکی از معتمدین مالی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت پس از اختلاس کلان میلیاردها تومان از بیت‌المال از کشور گریخته است.

 

در آن زمان گفته شد، فرد اختلاس‌کننده گرین‌کارت کانادا داشته و از طریق ترکیه راهی این کشور شده است.

  

فرد متخلف که خزانه‌دار شرکت بوده، از سال‌ها قبل و در دوران دولت احمدی‌نژاد در این سمت حضور داشته و از همان زمان این تخلفات را آغاز کرده بود. این فرد دارای ۳۰ سال سابقه خدمت بوده و آن گونه که به نظر می‌رسد ظاهرا تخلفات خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده و پس از کشف این تخلف توسط مسئولان شرکت نفت با احساس خطر دستگیری از کشور متواری شده است.

 

در همان زمان وزیر نفت دستور داد سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی شرکت نفت و همینطور حسابرسی داخلی این شرکت ضمن انجام تحقیقات دقیق برای روشن شدن ابعاد موضوع و تعیین میزان سوء استفاده اقدام کنند. همچنین وزیر نفت دستور برکناری و آماده به خدمت شدن تعدادی از مسئولان ذیربط را که در انجام مسئولیت‌هایشان بی‌دقتی و اهمال کردند، هم صادر کرد.

 

اکنون با گذشت حدود ۹ ماه بیژن زنگنه به خانه ملت از مشخص شدن کشوری که فرد متخلف به آن متواری شده خبر داده است.

 

به گفته وی، این فرد هنوز دستگیر نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------