آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

نرخ انواع سکه در بازار آزاد رشد کرد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , سکه
بهای انواع سکه طلا روز یکشنبه در بازار آزاد تهران روند افزایش خود را ادامه داد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 197 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به چهار میلیون و 380 هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، تحلیلگران بخشی از این افزایش را ناشی از توقف معاملات آتی سکه طلای بهار آزادی و بسته شدن همه نمادهای معاملاتی آن در بورس کالا می دانند که تقاضا را به سمت بازار آزاد هدایت کرده است؛ بخشی نیز به افزایش نرخ دلار باز می گردد زیرا بهای اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ثابت مانده است.

 

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با 150 هزار تومان افزایش نسبت به پایان معاملات دیروز، سه میلیون و 856 هزار تومان، هر نیم سکه با رشد 180 هزار تومانی، 2 میلیون و 54 هزار تومان و هر ربع سبکه با 50 هزار تومان رشد، یک میلیون و 33 هزار تومان به فروش می رود.

 

هر قطعه سکه گرمی نیز با 10 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز 542 هزار تومان به خریداران عرضه می شود.

 

بازارهای جهانی امروز (یکشنبه) تعطیل است و بهای هر اونس طلا در رقم 1201 دلار و 10 سنت باقیمانده اما بهای هر گرم طلای خام 18 عیار در بازار تهران با 12 هزار و 900 تومان رشد 330 هزار و 600 تومان فروخته می شود.

 

در سامانه نظارت ارز سنا که برآیند فروش ارز در صرافی های مجاز سراسر کشور و سامانه ارزی نیما است، میانگین بهای هر یورو تا ساعت 13 امروز 91 هزار و 244 ریال، هر یوآن چین 11 هزار و 481 ریال، درهم امارات 21 هزار و 231 ریال و هر دلار آمریکا نیز 109 هزار و 497 ریال قیمت دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------