احتمال توزیع سراسری کوپن برای تامین کالای اساسی



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,توزیع سراسری کوپن
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بررسی اعطای کوپن الکترونیکی به آحاد جامعه با هدف تامین کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد. 

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرآنلاین افزود: برای حمایت از خانوارهای ایرانی و تمامی دهک های درآمدی در این شرایط ویژه اقتصادی ، تدابیری را پیش بینی کرده ایم و برنامه های آنی را در دستور کار قرار داده‌ایم .

 

وی گفت: در این راستا تا پایان همین ماه به تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، سبد کالایی اعطا می شود و برنامه تامین کالای اساسی برای هشت دهک یا تمامی افراد جامعه را با اعطای کوپن الکترونیکی در دستور کار داریم .

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اعطای کوپن هنوز قطعی نشده است از اجرای حتمی برنامه های حمایتی خبر داد.

 

از کارگران بیکار شده حمایت می‌کنیم

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص پیش بینی های صورت گرفته در زمینه ریزش اشتغال در ایران در ماه‌های آتی نیز گفت: ما ستادی را تحت عنوان ستاد حمایت از بنگاه های مشکل دار ایجاد کردیم و ماهانه وضعیت بنگاه هایی که دارای مشکل و بحران هستند را رصد می کنیم .

 

وی گفت: تلاش ما بر این است با کمک به این بنگاه ها و ایجاد شرایط مناسب برای آنها مانع ریزش اشتغال شویم اما نکته اساسی و بسیار مهم این است که با فراگیر کردن طرح های حمایتی وب پوشش بیمه بیکاری، تلاش می کنیم از کسانی که در معرض بیکاری قرار می گیرند حمایت های لازم را به عمل بیاوریم تا از این دوره عبور کنیم .

 

وی تاکید کرد: من مقاله ای نوشتم و در آن تاکید کردم قابل کتمان نیست نظام تدبیر اقتصادی کشور دچار مشکل جدی است. دشمنان ایران روی تصمیم نگرفتن و دیر تصمیم گرفتن حساب باز کرده‌اند و بر مشغول شدن ما به مسیرهای انحرافی، فرعی امید بسته اند. به گفته وی ائتلاف نخبگان علمی و سیاسی و همدلی، تدبیر و وحدت می تواند امکان عبور از این شرایط را فراهم کند.

 

انوشیروان محسنی بندپی ‏در پی استیضاح علی ربیعی در هفدهمین روز مرداد ماه به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رییس جمهوری معرفی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------