آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

کالاهای اساسی مردم بدون هیچ مشکلی تامین می‌شود



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,کالاهای اساسی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم کالاهای اساسی بدون هیچ مشکلی تامین می‌شود. 

به گزارش ایسنا، حسین فیروزی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان ضمن اطمینان بخشیدن به مردم در خصوص تامین کالاهای اساسی، اظهار کرد: ذخیره و انبار کردن کالا موجب کاهش کیفیت آنها می‌شود. 

 

وی پس از ارائه گزارش جهاد کشاورزی استان در رابطه با تامین نیاز هیئات مذهبی و مراکز پر مصرف مانند دانشگاه‌ها، مراکز شبانه روزی آموزش و پرورش، بیمارستان‌ها، زندان‌ها و مراکز نظامی و انتظامی عنوان کرد: باید به سرعت برآورد دقیقی از نیازها و درخواست‌های این مراکز تهیه و آن را به کارگروه ملی تنظیم بازار اعلام کنیم. 

 

در این جلسه همچنین مشکلات کامیون داران استان با حضور نمایندگان آنها بررسی شد و فیروزی با ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط کشور از رانندگان خواست صبورانه، در حد توان ایثار کنند تا مشکل مردم حل شود. 

 

معاون اقتصادی استاندار تحریم را ابزار جنگ در اختیار حکومت یکجانبه گرای آمریکا عنوان و تصیح کرد: بر کسی پوشیده نیست که ما در یک جنگ اقتصادی هستیم و آمریکا می‌خواهد به سایر کشورها تحمیل کند که پیرو سیاست‌های اقتصادی او باشند اما در روزهای اخیر اوپک علیرغم فشارهای آمریکا تولید خود را افزایش نداد و ان‌شاءالله در آینده نیز شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود. 

 

وی در ادامه گفت: مسئولان نسبت به مشکلات کامیون‌داران کم توجه نیستند اما با توجه به شرایط لازم است مردم و مسئولان به اجماع فکری و نظری برای حل مشکلات برسند.

 

فیروزی از مدیران ذیربط استان خواست با همکاری  اتحادیه کامیون داران سنندج کمبودها را با آمار و اعداد احصاء و به دولت منعکس کنند و تغییر قیمت‌ها نیز با تحلیل نموداری بررسی شود .

 

وی با یادآوری اینکه مردم با کمبودها کنار می‌آیند اما تبعیض را قبول نمی‌کنند، افزود: در راستای شفافیت و تحقق نظارت مردم بر عملکرد مسئولان استان، باید اتحادیه کامیون‌داران در جریان توزیع سهمیه مرتبط دخیل باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------