آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

واعظی : تلاش می‌کنیم بازار ارز در روزهای آینده روال عادی خود را داشته باشد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, واعظی
رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که بازار در روزهای آینده روال عادی خود را داشته باشد. اینکه دلالان بخواهند یک روز ارز را بفروشند، یک روز بخرند و نزد خود نگه دارند، نباید اتفاق بیفتد و بازار باید صرفاً براساس عرضه و تقاضا پیش برود 

به گزارش ایلنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره کاهش قیمت ارز و پیش‌بینی اتفاقات آینده گفت: دولت تلاش زیادی دارد و برنامه‌ریزی کرده تا هم بازار ارز و کالا ساماندهی شود و خوشحالیم که جلسه شورای عالی اقتصادی با توجه به اختیاراتی که به بانک مرکزی داده و همچنین همکاری دستگاه‌های دیگر و سیاست‌های بانک مرکزی برای تسهیل واردات اسکناس و طلا به کشور توانسته روی بازار تاثیر بگذارد.

 

واعظی ادامه داد: امیدواریم و همچنین تلاش می‌کنیم که بازار در روزهای آینده روال عادی خود را داشته باشد. اینکه دلالان بخواهند یک روز ارز را بفروشند، یک روز بخرند و نزد خود نگه دارند، نباید اتفاق بیفتد و بازار باید صرفاً براساس عرضه و تقاضا پیش برود چون می‌دانید که قیمت این ارز اصلا خوب نیست. ما حتی اعتقاد داریم که امروز قیمت ارز در نیما ۷ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود از این هم پایین‌تر است.

 

رئیس دفتر رئیس‌جمهور به مردم توصیه کرد سرمایه‌گذاری خود را در بخش‌هایی انجام دهند که ماندگار بوده و خطرات بسیار کمی داشته و ادامه داد: اینکه سرمایه مردم روی ارزی که در یک بازار کوچک که عملاً یک و نیم درصد ارز کشور است و با یک مداخله یا بالا و پایین می‌رود سرمایه‌گذاری شود قطعاً آن کسانی که ضرر می‌کنند مردمند و سود به دلالان بازار می‌رسد لذا تلاش دولت بر این است که بازار را کنترل کنند که این روند کاهش که از شنبه شروع شده ادامه پیدا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------