آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

اعتراض یک نماینده مجلس درباره افزایش حقوق‌ها/ چرا فقط کارمندان؟



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , افزایش حقوق‌ها
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت‌: دولت باید توجه ویژه‌ ای به اقشار کم درآمد جامعه داشته باشد، چرا که افزایش قیمت کالاها آسیب جدی به این قشر وارد می‌کند.

به  گزارش ایسنا ؛شهرام کوسه غراوی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر موافقت دولت با افزایش حقوق کارمندان و مخالفت دولت با افزایش حقوق کارگران، بیان‌ کرد: قطعا افزایش حقوق در شرایط فعلی می‌تواند مثمرالثمر واقع شود. کارمندان و کارگران در شرایط کنونی که تورم به این شکل است، حق دارند که حقوقشان افزایش یابد، اما این که چرا حقوق کارگران قرار نیست افزایش یابد، جای سوال است.

 

وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: کارگران و کارمندان همگی از اقشار متوسط جامعه محسوب می‌شوند. دولت باید تمهید ویژه‌ای بیندیشید تا بتواند همزمان حقوق کارگران و کارمندان را افزایش دهد.

 

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی بیان‌ کرد: در خصوص منابع تامین این افزایش حقوق دولت باید توضیحاتی ارائه کند. شاید بیشترین توجه دولت باید به قشر آسیب پذیر جامعه باشد، چرا که در شرایط بحران این اقشار هستند که در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران می ایستند.

 

وی در پایان گفت‌: توجه دولت باید به اقشار کم درآمد جامعه بیشتر باشد، چرا که افزایش قیمت کالاها آسیب بیشتری به این قشر وارد می‌کند. امیدواریم توجه دولت به این قشر بیش از پیش شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------