آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

تخم‌مرغ به مرغ رسید



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,تخم‌مرغ
نایب‌رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان گفت: قیمت هر کیلو تخم‌مرغ بدون شانه 10 هزار و 500 تومان است. 

سیدناصر موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت مرغ بودیم که این مهم تاثیر بالایی در مصرف اقشار متوسط جامعه به همراه خواهد داشت.

 

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازار 10 هزار و 500 تومان و هر کیلو تخم‌مرغ بدون شانه نیز 10 هزار و 500 تومان است.

 

وی قیمت خرید و فروش هر کیلو تخم‌مرغ با شانه را 10 هزار تومان تومان دانست و افزود: روزانه در استان 30 تا 40 تن مرغ مصرف می‌شود که افزایش قیمت بسیار زیاد در قیمت این محصول که مصرف بالایی نیز دارد، می‌تواند موثر باشد.

 

موسوی تصریح کرد: حاشیه سود فعالان حوزه فروش مرغ و تخم‌مرغ‌فروشان در سال‌های قبل به ازای فروش عر کیلو مرغ 350 تومان بود که از ابتدای امسال این مهم به 500 تومان به ازای هر کیلو فروش مرغ رسیده است.

 

نایب‌رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان یادآور شد: با وجود تغییراتی که در قیمت مرغ و تخم‌مرغ وجود دارد، قیمت ماهی در حدود 20 هزار تومان برای ماهی قزل‌آلا است .البته لازم به ذکر است که در استان مصرف ماهی چندان بین همشهریان متداول نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------