آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

واحدهای مسکونی تا پنج سال ساخت بیشترین سهم معاملات را رقم زدند



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,واحدهای مسکونی
بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا حاکی از آن است که واحدهای تا پنج سال ساخت با سهم 44 درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند. 

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک مرکزی، در آبان ماه سال 1397 متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران به 91.8 میلیون ریال رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 91.5 درصد افزایش نشان می دهد. همچنین تعداد معاملات انجام شده طی این ماه 6.9 هزار فقره بود که نسبت به آبان ماه سال 1396 معادل 53.6 درصد کاهش دارد.

 

 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,واحدهای مسکونی

 

در هشت ماهه سال 1397 نیز تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 91.1 هزار واحد مسکونی بالغ شد که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن، 19.9 درصد کاهش نشان می دهد. در این ماه شاخص کرایه مسکن اجاری در شهر تهران و در کل مناطق شهری نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب 17 و 14.4 درصد رشد نشان می دهد.

 

 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,واحدهای مسکونی

 

گفتنی است، گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در آبان ماه 1397 که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت «معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی تهیه و منتشر می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------