آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

نماینده مجلس: لایحه بودجه 98 با شرایط تحریم متناسب شده است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نماینده مجلس
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لایحه بودجه ٩٨ لایحه‌ای انقباضی است، گفت: این لایحه با شرایط تحریم متناسب شده است و نگاهی حمایتی دارد.

 به  گزارش ایسنا،علی اکبری در مراسم روز صادرات با بیان اینکه از هفته آینده بررسی لایحه بودجه شروع خواهد شد، گفت: ارقام تغییر نخواهد کرد بلکه تبصره‌ها تغییر خواهند کرد که تولیدکنندگان بیشترین بهره‌مندی را داشته باشند.

 

وی افزود: طی دو سال اخیر مشکلاتی که صندوق‌های مالی و اعتباری ایجاد کرده‌اند باعث شده تا زمان زیادی از مجلس تلف شود.

 

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۳۰ هزار میلیارد تومان از بیت‌المال برداشت و به افرادی که در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده بودند پرداخت شد.

 

اکبری در بخشی از سخنانش با بیان اینکه فرودگاه‌های احداث شده در کشور بدون کارشناسی در اولویت امور قرار گرفت، گفت: ۴۰۰ هزار چاه غیر مجاز در کشور وجود دارد که حذف این چاه‌ها از چرخه کشاورزی بسیار سخت است و ادامه کشاورزی باعث شده تا عمق چاه‌های استان تا ۶۰۰ متر نیز برسد.

 

اکبری افزود: تهدیدهای جدی آبی وجود دارد و باید با تدابیر بهتری به دنبال بهبود شرایط باشیم؛ تجربه نشان داده که با توسعه صادرات و توسعه گردشگری می‌توان از این شرایط خارج شد.

 

وی با بیان اینکه شرایط خوبی در حوزه گردشگری و صادرات داریم و در حوزه‌های خرما و زعفران تجار ایرانی با هم رقیب هستند، تصریح کرد: این در حالی است که باید تجار کشورمان با سایر ملل دنیا رقابت کنند.

 

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرار بود وزیر جهاد کشاورزی استیضاح شود و در کمیسیون همه اعضا بر این رای رسیدند که باید قیمت گندم مناسب سازی شود، بیان کرد: استیضاح به یکشنبه هفته آینده موکول شد.

 

اکبری عنوان کرد: ۳ میلیون تن گندم در اختیار قنادان قرار می‌گیرد که قیمت بسیار نازلی هم داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------