آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

وزیر تعاون: فاصله دستمزدها با تورم نصف می‌شود



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , وزیر تعاون
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای تحقق هدف جدا شدن وزارت خانه از امر تصدی گری، برنامه‌ای تهیه کردیم و به مجلس نیز ارائه دادیم تا با ادغام شرکت‌ها بتوانیم بازدهی را بالا ببریم. 

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره واگذاری شرکت‌های شستا گفت: نظر رئیس‌جمهور، جدا شدن وزارت کار از امر تصدی‌گری است.

 

وی افزود: برای تحقق این هدف، برنامه‌ای تهیه کردیم و به مجلس نیز ارائه دادیم تا با ادغام شرکت‌ها بتوانیم بازدهی را بالا ببریم. علاوه بر ادغام چند شرکت پتروشیمی، واگذاری‌هایی هم طبق قواعد و مقررات انجام می‌شود. این کار، جراحی بزرگی است و نتیجه این اقدامات منافع بیمه‌شدگان را تامین خواهد کرد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تلاش برای تعیین حداقل دستمزد اشاره کرد و تصریح کرد: مقرر است فاصله حقوق و دستمزد با تورم طی مدت پنج سال نصف شود. امیدوارم با ادامه این کار بتوانیم در فاصله زمانی کمتری این مهم را محقق و این فاصله موجود در حقوق و دستمزد را کاهش دهیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------