آیا استعفای رئیس سازمان خصوصی‌سازی پذیرفته می‌شود؟



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,پوري حسيني
این روزها برخی درباره سازمان خصوصی‌سازی و رئیس فعلی آن در رسانه‌ها گمانه زنی‌هایی می‌کنند تا آن جا که در روز گذشته وی خبر استعفای خود را تایید کرد، اما از جزئیات این استعفا کمتر صحبتی به میان آمده است. 

به گزارش ایسنا، استعفای رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر جدیدی نیست، چرا که بعد از رفتن علی طیب نیا از وزارت اقتصاد و نشستن مسعود کرباسیان بر کرسی این وزارت خانه این استعفا داده شده بود. پوری حسینی در این مورد سابقا نیز توضیح داده بود برای اینکه دست وزیر اقتصاد جدید برای ریاست سازمان خصوصی سازی باز باشد، استعفا داده است، اما در نهایت این استعفا پذیرفته نشد". این به این معناست که کرباسیان با ریاست وی در سازمان خصوصی‌سازی در آن مقطع که وزیر اقتصاد بود، هیچ مشکلی نداشته است.

 

این استعفا با به وزارت رسیدن فرهاد دژپسند نیز  با همین استدلال تکرار شد، ولی دژپسند هم از این استعفا استقبال نکرد و تا الان پوری حسینی همچنان رئیس سازمان خصوصی‌سازی است.

 

سابقا نیز یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که وزیر اقتصاد فعلی، پوری حسینی را از سمت ریاست سازمان خصوصی‌سازی برکنار کرده، اما این خبر هیچ گاه توسط وزارت اقتصاد تایید نشد، بلکه از سوی سازمان خصوصی‌سازی تکذیب هم شد.

 

تاکنون علی اشراف پوری حسینی نه برکنار شده و نه استعفایش پذیرفته شده، حال باید دید با این اوصاف پوری حسینی همچنان رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌ماند؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------