آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

هندوانه به زودی ارزان‌تر می‌شود



اخبار,اخباراقتصادی,قیمت انواع میوه


 اخبار اقتصادی - هندوانه به زودی ارزان‌تر می‌شود

قیمت سیب‌زمینی هم‌اکنون در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با توجه به مرغوبیت از 800 الی 1200 تومان متغییر است و این محصول نسبت به یک ماه پیش به نصف کاهش یافته است

دبیر اتحادیه بار فروشان گفت: امسال قیمت میوه ارزان است و فقط به دلیل مصرف بالای هندوانه در ماه رمضان قیمت این محصول 10 درصد افزایش داشته که با برداشت هندوانه از مناطق مختلف باز هم قیمت آن کاهش می‌یابد.

به گزارش فارس، علی حاج فتحعلی دبیر اتحادیه بار فروش تهران گفت: امسال میوه وضعیت مطلوبی دارد، قیمت‌ها مناسب است و گران نیست.

وی افزود: در ماه رمضان مصرف هندوانه افزایش می‌یابد به همین با حدود 10 درصد افزایش قیمت آن در ماه مبارک  رمضان هم‌اکنون قیمت این محصول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار بین 500 الی 650 تومان است و  بزودی با شروع برداشت این میوه در برخی از شهرها باز هم قیمتش کاهش می‌یابد.

دبیر اتحادیه بار فروش اظهار داشت: قیمت سیب‌زمینی هم‌اکنون در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با توجه به مرغوبیت از 800 الی 1200 تومان متغییر است و این محصول نسبت به یک ماه پیش به نصف کاهش یافته است.

حاج فتحعلی گفت: در میادین مرکزی میوه و تره‌بار شهر تهران قیمت خیار بین 700 الی 800 تومان، گوجه فرنگی بین 500 الی 700 تومان و پیاز بین 500 الی 600 تومان است.

وی افزود: قیمت گیلاس در میدان متنوع است و این محصول بسته به نوع کیفیت از 3500 تا 8000 تومان قیمتش متغییر است و قیمت زردآلو هم بسته به نوع کیفیت آن بین 4000 تا 8000 تومان است.

دبیر اتحادیه بارفروش تهران تصریح کرد: همچنین قیمت شلیل و هلو در میدان مرکزی بین 2000 تا 4000 هزار تومان است و به دلیل اینکه مصرف موز در ماه‌های گرم کاهش می‌یابد هم‌اکنون قیمت این محصول کاهش یافته و در میدان مرکزی قیمتش حدود 3000 هزار تومان است.
 اخباراقتصادی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------