اظهارات پورمحمدی درباره دست‌آوردهای اقتصادی دولت



اخبار,اخباراقتصادی در دولت روحانی

 

 اخباراقتصادی - پورمحمدی : عملکرد دولت در ثبت رشد اقتصادی ۲.۵ درصدی و توقف رشد منفی، فوق‌العاده  است

وزیر دادگستری دست‌آوردهای اقتصادی دولت در ثبت رشد ۲.۵ درصدی طی ۳ ماه نخست سال را چشمگیر و فوق‌العاده توصیف کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دادگستری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، صبح امروز در جمع مسئولین و کارکنان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی، ضمن ارائه گزارشی از سفر هیأت دولت به مشهد مقدس، از ثبت رشد اقتصادی ۲.۵ درصدی در سه ماه گذشته خبر داد.

وزیر دادگستری در خصوص اقدامات دولت قبل در سفر استانی به خراسان رضوی اظهار داشت: ارزش پروژه‌هایی که در سفرهای استانی دولت قبل به این استان مورد تصویب قرار گرفته، بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال است که متأسفانه به دلیل نبود پشتوانه مالی، امکان انجام این پروژه‌ها در گذشته وجود نداشته و به مرحله اجرا در نیامده است.

پورمحمدی ادامه داد: در سفر هیأت دولت به استان خراسان رضوی پس از برگزاری جلسات و نشست‌های کارشناسی، به این نتیجه رسیدیم که بر روی اولویت‌ها و نیازهای اصلی از جمله آب، توسعه راه‌ها، بافت‌های فرسوده و مسأله حاشیه‌نشینی تمرکز کرده و از تصویب پروژه‌های جدید و بدون پشتوانه پرهیز کنیم.

وی همچنین با اشاره به جمعیت بالای حاشیه‌نشینان شهر مشهد تصریح کرد: مشکل حاشیه نشینی در تمام کشور وجود دارد و در مورد مشهد نیز متأسفانه بیش از ۵۰ تا ۷۰ درصد پرونده‌های مفاسد، جرایم و ناهنجاری‌ها، مربوط به حاشیه‌نشینان این شهر است که باید در خصوص آن چاره‌ای اندیشیده شود.

وزیر دادگستری در ادامه، موفقیت دولت در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی را ناشی از وجود روح صداقت و همدلی دولت با مردم عنوان کرد و گفت: خبر خوش دولت به مردم، توقف رشد منفی و ثبت رشد اقتصادی ۲.۵ درصدی در سه ماه گذشته است که بیش از انتظارات دولت بوده و نشان می‌دهد عملکرد دولت در زمینه خروج از رکود و مهار تورم فوق‌العاده است.

  اخبار اقتصادی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------