پیش ‌فروش پارس تندر با وجود تعهدات معوق



 اخباراقتصادی - پیش ‌فروش پارس تندر با وجود تعهدات معوق

   در حالیکه برخی خریداران خودروی پارس تندر سایپا بیش از دو ماه است که موفق به دریافت خودروی ثبت‌نامی خود نشده‌اند این شرکت دور جدید پیش‌ فروش پارس تندر را آغاز کرده است.

در این شرایط و در حالیکه میزان تعهدات عقب افتاده در تحویل خودروی پارس تندر افزایش یافته، سایپا دور جدید پیش فروش این خودرو را با موعد تحویل اردیبهشت ماه سال آینده آغاز کرده است. همزمان با این رویداد یکی از خریداران خودروی پارس تندر که خودروی وی مشمول تاخیر در تحویل شده است، در تماس با ایسنا می‌گوید: اقدام سایپا در پیش فروش جدید خودروی تندر 90 در حالیکه خریداران پس از چند ماه معطلی هنوز موفق به دریافت خودروی خود نشده‌اند، نادرست است.
 

اخبار,اخباراقتصادی,سایپا خودرو

 

وی اظهار می‌کند: اگر سایپا توان تولید خودروی پارس تندر در حدی که این خودرو را پیش فروش کرده است دارد پس چرا پس از گذشت بیش از دو ماه خودروی ما را تحویل نمی‌دهد و اگر نیز این توان را ندارد چرا دور جدید پیش فروش این خودرو را آغاز کرده است!؟در این زمینه معاون فروش و بازاریابی سایپا می‌گوید: اگر فروش جدید پارس تندر به صورت فروش فوری صورت می‌گرفت این حرف درست بود که چرا وقتی تعهدات عقب افتاده وجود دارد مجددا این خودرو را عرضه می‌کنید، اما فروش جدید پارس تندر به صورت پیش فروش و برای تحویل اردیبهشت ماه سال آینده است. بنابراین پیش فروش پارس تندر با تحویل سال آینده ربطی به تعهدات عقب افتاده ندارد.

محمدعلی قادری در پاسخ به اینکه اما وجود تعهدات معوق خریداران را ناراضی کرده است، می‌گوید: تولید پارس تندر به دلیل برخی شرایط خارجی کاهش یافته و به همین دلیل با تعهدات عقب افتاده در خصوص این خودرو مواجه هستیم. با این حال به مرور خودروهایی که موعد تحویل آنها گذشته در حال تحویل هستند.معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به اینکه با توجه به تعهدات معوق آیا در سال آینده می‌توانید پارس تندرهای پیش فروش شده را به موقع تحویل دهید؟ اظهار می‌کند: امیدواریم در ماه‌های آینده میزان تولید این خودرو افزایش یابد. با این حال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکلی برای تحویل به موقع پارس تندر در سال آینده نخواهیم داشت.

این وضعیت در حالی است که براساس بررسی‌های صورت گرفته 35 درصد نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از شرکت‌های خودروساز داخلی مربوط به تاخیر در تحویل خودروهای فروخته شده است.
 
 اخبار اقتصادی - ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------