تمام خودروهای داخل کشور مجهز به استاندارد سوخت یورو ۴ شدند



اخبار,اخباراقتصاد ی,خودروهای  داخل


 اخبار اقتصادی - وزیر صنعت : بنزین یورو4 در تمام کشور نداریم ولی همه خودروهای تولیدی این استاندارد را دارند

وزیر صنعت گفت: در حالی که هنوز سوخت یورو۴ به طور کامل در سراسر کشور وجود ندارد، تمامی خودروهای تولیدی شرکت های داخلی با این استاندارد تولید و عرضه می شوند.

محمد رضا نعمت زاده در مراسم تجلیل از حماسه های دفاع مقدس و فرزندان شهیدان گروه صنعتی سایپا گفت: توجه به تولید و صادرات غیر نفتی یکی از مهم ترین راهبردهای وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهد بود.


او گفت: ایران اسلامی سال های بسیار دشواری را پشت سر گذاشته اما توانسته با آبرومندی خود را سربلند نگه دارد و امروز نیز این امانت به ما واگذار شده که باید برای حفظ آن تلاش کنیم.


نعمت زاده با اشاره به ابلاغ سیاست های کلان حوزه علم و فناوری از سوی رهبر انقلاب و هدف گذاری اجرای آن ها در صنعت خودروسازی کشور گفت: برای اجرای این سیاست ها، خودروسازی ها باید مورد حمایت قرار گیرند و نباید انتظار داشته باشیم این صنعت با زیان دهی مستمر و دراز مدت بتواند توسعه هم پیدا کند.


وزیرصنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت تحقیق و طراحی در صنعت خودروسازی گفت: باید شرکت های خودروساز برای همکاری با طرف های خارجی و مشارکت در اجرای برنامه های مشترک با شرکت های مطرح بین المللی تلاش کنند.


نعمت زاده همچنین با اشاره به تلاش خودروسازان برای تولید محصولات خود با استاندارد یورو4 گفت: خوشبختانه در این زمینه نتایج قابل قبولی حاصل شده و در حالی که هنوز سوخت یورو4 به طور کامل در سراسر کشور وجود ندارد، تمامی خودروهای تولیدی شرکت های داخلی با این استاندارد تولید و عرضه می شوند.


وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای سیاست گذاری صنعت خودرو گفت: از آن جایی که اهمیت صنعت خودروسازی را نمی توان نادیده گرفت، تلاش کرده ایم با برگزاری این جلسات زمینه هماهنگی بیشتر را برای حمایت از این صنعت فراهم کنیم.


او گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار توجه به بحث قیمت گذاری خودرو، اهتمام جدی به حوزه تولید کشور داشته باشند و برای خروج خودروسازی از زیان دهی تلاش کنند.


 اخبار اقتصادی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------