آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

دولت از پروسه‌های اداری بانکی حذف شد



اخبار,اخباراقتصادی,پروسه‌های اداری بانکی


 اخباراقتصادی - دولت از پروسه‌های اداری بانکی حذف شد

وی بیان کرد: با اجرای این ابلاغیه برای نخستین بار تمام بانک‌های خصوصی و دولتی در این طرح شرکت می‌کنند که برای هر کدام سهمیه‌های مشخصی تعیین شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری مرکزی گفت: هر بانک موظف است در حیطه کاری خود به تولید کنندگان و واحدهای تولیدی خدمات بانکی ارائه کند که با تحقق این مهم دولت در پروسه‌های اداری بانکی حذف شده است.

به گزارش فارس، محمدرضا عاشوری ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان مرکزی اظهار داشت: در دو ماه گذشته سهمیه بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی مشخص و برای اجرا به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: با اجرای این ابلاغیه برای نخستین بار تمام بانک‌های خصوصی و دولتی در این طرح شرکت می‌کنند که برای هر کدام سهمیه‌های مشخصی تعیین شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری مرکزی ادامه داد: در یک‌ سال گذشته با فعالیت‌های مداوم در دولت یازدهم نرخ تورم کاهش یافته است و اکنون در دوره رشد اقتصاد قرار گرفته‌ایم.

عاشوری تصریح کرد: خروج از رکود نیز با تزریق منابع مالی به بخش‌های تولیدی و عمرانی محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه فعال ‌سازی طرح‌های عمرانی اولین مرحله از بسته‌های حمایتی دولت در راستای توسعه اقتصادی است، تاکید کرد: باید فعالیت‌های عمرانی را با جدیت دنبال کنیم، چرا که 14 درصد از شاغلین استان در بخش عمران فعال هستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: در شش ماهه اول سال 70 درصد از منابع مورد نیاز طرح‌های عمرانی ملی و 50 درصد از اعتبارات مورد نیاز در طرح‌های عمرانی استانی تخصیص داده شده که معمولا این میزان اعتبار تا پایان سال اختصاص داده می‌شد.

این مسئول عنوان کرد: این در حالی است که سال گذشته میزان تخصیص اعتبار به طرح‌های عمرانی 18 درصد بوده است که تخصیص این میزان اعتبار در خروج از رکود و افزایش میزان سرمایه‌های کشور تاثیرگذار خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری مرکزی در پایان بیان کرد: بدهکاران بانکی مشخص شده‌اند و قبل از ورود قوه قضائیه ستاد تسهیل تا آنجایی که ممکن است مشکلات رفع می‌شود و بدهکاری تقسیط شده یا در صورت لزوم سرمایه‌ در گردش تخصیص داده می‌شود.


 اخباراقتصادی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------