آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

اخبار تازه از قیمت و وضعیت تولید تندر 90



اخبار,اخباراقتصادی, تندر 90


اخبار اقتصادی  - اخبار تازه از قیمت و وضعیت تولید تندر 90

 تیراژ تولید تندر 90 در یکی از شرکت‌های خودروسازی به روزانه 10 دستگاه کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، در شرایطی روند تولید انواع مدل‌های تندر 90 در دو شرکت ایران خودرو و پارس خودرو همچنان ادامه دارد که شورای رقابت قیمت این خودرو را تا پایان سال جاری تثبیت کرده است.
 
براین اساس رضا شیوا - رییس شورای رقابت - اظهار کرده که خودروی تندر 90 تا پایان سال جاری با همان قیمت‌های سال گذشته (1392) به فروش خواهد رسید.
 
براین اساس قیمت خودروی تندر 90 مدل E2 تا پایان سال جاری 36 میلیون و 147 هزار تومان، پارس تندر 38 میلیون تومان و تندر 90 اتومات 45 میلیون تومان خواهد بود.
 
تثبیت قیمت خودروی تندر 90 توسط شورای رقابت درحالی است که تیراژ تولید این خودرو روز به روز در حال کاهش است.
 
در این شرایط مدیر فروش یکی از شرکت‌های تولیدکننده خودروی تندر 90 در گفت‌وگو با ایسنا می‌گوید: تیراژ تولید تندر 90 در این شرکت به روزانه میانگین 10 دستگاه کاهش یافته است. بنابراین قیمت آن تاثیری بر وضعیت سود و زیان شرکت نخواهد داشت.
 
وی با بیان این‌که تولید روزانه 10 دستگاه خودرو در یک شرکت خودروسازی به طور تلویحی به معنای توقف تولید آن خودرو است، خاطرنشان می‌کند: بنابراین در صورت توقف تولید همین 10 دستگاه خودروی تولیدی در روز نیز اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.
 
این مدیر فروش یکی از شرکت‌های خودروساز تولیدکننده تندر 90 ادامه می‌دهد: شرکت رنو پارس به تدریج میزان قطعات تندر 90 تحویلی به شرکت‌های خودروساز را کاهش می‌دهد و همه چیز را به نتیجه مذاکرات ایران و 1+5 موکول کرده است.
 
وی اضافه می‌کند: بنابراین خودروسازان هم اکنون حساب ویژه‌ای را بر روی تولید تندر 90 باز نکرده و بیشتر بر افزایش تیراژ خودروهای تولیدی با برند خود تمرکز کرده‌اند.
 
این مدیر فروش یکی از شرکت‌های خودروساز تولیدکننده تندر 90 بابیان این‌که طبق دستور شورای رقابت این خودرو همچنان با قیمت‌های سال 1392 البته با احتساب افزایش هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری در سال جاری به فروش خواهد رسید، تصریح می‌کند:‌ در صورتی که رنو پارس به اقدامات این چنینی خود در زمینه تامین قطعات خودروی تندر 90 ادامه بدهد جایگاه خود در صنعت خودروی ایران را از دست خواهد داد.


 اخباراقتصادی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------