آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کارشناس خودرو: چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده

مسیح فرزانه، کارشناس خودرو، درباره علت افزایش قیمت خودرو گفت: سال گذشته در بهمن ماه بود که خودروساز‌های دولتی شامل پارس…

علت افت مقطعی و بی‌سابقه قیمت مرغ



اخبار,اخباراقتصادی, قیمت مرغ


 اخبار  اقتصادی  - علت افت مقطعی و بی‌سابقه قیمت مرغ

عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغ گوشتی کشور گفت: اعلام قیمت خرید تضمینی مرغ از 7000 تومان به 6000 تومان از سوی شرکت پشتیبانی امور دام موجب شد قیمت مرغ به‌طور بی‌سابقه‌ای در بازار کاهش یابد.

محمدحسین زمانی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا در خوزستان با اشاره به تجدیدنظر در تعیین قیمت مرغ، گفت: قیمت تعیین شده برای خرید تضمینی مرغ که مورد بررسی مجدد وزارت جهادکشاورزی قرار گرفته برای مرغداران قابل قبول است.

وی افزود: اما به دنبال این امر ستاد بحران تعیین قیمت مرغ با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام، ستاد تنظیم بازار و اتحادیه سراسری مرغ گوشت تشکیل شد و در ستاد تنظیم بازار نرخ خرید هر کیلوگرم مرغ را با توجه به وزن و خط تولید به قیمت کیلویی 6500 تا 7000 تومان تصویب شد.

زمانی‌راد تصریح‌کرد: براساس دستورالعمل وزیر جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام در همه استان‌ها باید مرغ را با این قیمت از مرغداران خریداری کنند. همچنین وزیر جهاد کشاورزی از این شرکت خواسته تا هیچ مرغ منجمدی وارد بازار نشود و نیاز بازار را از تولیدات مرغداران تأمین کنند.


  اخبار اقتصادی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------