مجوز افزایش تعرفه تلفن ثابت صادر شد



اخبار,اخبار اجتماعی,محمود واعظی


اخباراقتصادی  - مجوز افزایش تعرفه تلفن ثابت صادر شد

وزیر ارتباطات با اشاره به هزینه های شرکت مخابرات در طرح همکدسازی گفت: در راستای جبران هزینه های مخابرات باید طرحی ارائه شود تا با افزایش تعرفه ها، درآمدهای این شرکت از شهرهای بزرگ جبران شود.

به گزارش تسنیم، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جشن پایان همکدسازی تلفن های ثبات با اشاره به این که این طرح در راستای عدالت اجتماعی محقق شده است در ارتباط با جبران هزینه های مخابرات در این حوزه عنوان کرد با اجری این طرح هزینه کسانی که در شهرهای استانی حضور دارند کاهش می یابد اما مخابرات هزینه‌کردهایی را در این بخش داشته که نهایتا با افزایش درآمدهایش از محل همکدسازی باید جبران شود.

وی ادامه داد: قراری را با دوستان مخابراتی گذاشته ایم تا با توجه به سرمایه گذاری های زیادی که در بخش همکدسازی داشته اند 6 ماه این طرح اجرا شود و بعد از آن بازنگری را نسبت به آن داشته باشیم.

وزیر ارتباطات افزود: در راستای جبران هزینه های مخابرات باید طرحی ارائه شود تا درآمدهای این شرکت از شهرهای بزرگ جبران شود زیرا کسانی که در شهرهای بزرگ هستند اگر با 10 تا 20 درصد افزایش تعرفه نیز مواجه شوند چندان نگرانی و آسیبی شامل حال آن ها نمی شود.


 اخباراقتصادی  - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------