آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران: اگر ما پنجشنبه را تعطیل کنیم، عملاً ۳ روز با جهان ارتباط داریم

عباس آرگون، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، درباره لزوم تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه گفت: در خصوص تعطیلات پایان هفته…

شورای رقابت قیمت دنا اعلام کرد



اخبار,اخباراقتصادی, خودروی دنا


اخبار اقتصادی  -  قیمت "دنا" 42 میلیون تومان اعلام شد

پیشتر معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: شیوه قیمت گذاری خودروی دنا غیراصولی و غیرمنطقی است چرا که این محصول باید قیمت استاندارد خود را داشته باشد.

 قیمت مرکز ملی رقابت براساس دستورالعمل تنظیم قیمت خودروی دنا مصوب دویست و ششمین جلسه شورای رقابت مورخ 19 آذر ماه امسال اقدام به محاسبه قیمت خودروی دنا و بر این اساس سقف قیمت مصرف کننده خودروی دنا را برابر 42 میلیون تومان اعلام کرد.

 پیش از این نیز رضا شیوا رئیس شورای رقابت قیمت اولیه دنا را 42 میلیون تومان اعلام کرده بود که مورد اعتراض مدیران ایران خودرو قرار گرفته بود و این قیمت را ناعادلانه ارزیابی کرده بودند.

گفتنی است، پیشتر معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: شیوه قیمت گذاری خودروی دنا غیراصولی و غیرمنطقی است چرا که این محصول باید قیمت استاندارد خود را داشته باشد.

عبدالله بابایی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تشریح جزییات قیمت تمام شده خودروی دنا، اظهار داشت: یک خودرو را به هیچ عنوان نمی توان با زیان تولید و به بازار عرضه کرد که باید یا براساس قیمت تمام شده و یا براساس قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرار گیرد.

وی سپس با بیان اینکه شورای رقابت، قیمت دنا را برای مصرف کنندگان 42 میلیون تومان اعلام کرده است، گفت: براساس آنالیز قیمتی خودروی دنا، قیمت تمام شده این خودرو برای تولیدکننده، 51 میلیون تومان است و چنانچه هزینه مالی مواد را که به اعتقاد شورای رقابت باید از سوی سهامداران پرداخت شود، از این رقم کسر کنیم، هزینه تمام شده دنا 48 میلیون تومان خواهد بود.


 اخبار اقتصادی  - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------