آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

سیف زمان ارزان شدن دلار را اعلام کرد



اخبار,اخباراقتصادی,سیف


اخباراقتصادی - سیف: دلار بعد از ژانویه ارزان می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی افزایش تقاضا برای ارز را دلیل اصلی گرانی نرخ دلار طی روزهای اخیر دانست و گفت: پیش بینی این است که بعد از ژانویه این قضیه تقلیل می یابد و شرایط متعادل تر می شود.

به گزارش  تسنیم، ولی الله سیف در حاشیه چهارمین همایش سیاست های پولی و چالش های بانکداری و تولید درباره افزایش قیمت ارز در ماه های پایانی سال، اظهار داشت: در شرایط امروز به دلیل تقاضای زیادی که در بازار رخ داده افزایشی در بازار داشته ایم پیش بینی این است که بعد از ژانویه این قضیه تقلیل می یابد و شرایط متعادل تر می شود.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی بازار را به دقت زیر نظر دارد و فکر می کند که در آینده نزدیک بازار به آرامش قبلی بازگردد.

وی در خصوص فهرست شرکت ها و بنگاه های بانک ها نیز گفت: تمام بانک ها در اجرای سیاستی که بانک مرکزی ابلاغ کرد لیست کامل بنگاه هایی که مستقیم و غیر مستقیم متعلق به آنها بود را به بانک مرکزی ارائه و زمان بندی سه ساله را هم اعلام کردند. این برنامه مورد توافق بانک مرکزی برای اجرا قرار گرفته و بانک ها براساس آن عمل می کنند.

سیف در ارتباط با سامانه چکاوک هم گفت: اجرای آزمایشی چکاوک آغاز شده و ممکن است ایراداتی در این طرح باشد ولی این سامانه از دستاوردهای ارزشمند است که می تواند اعتمادی را در جامعه ایجاد کند. 

 

 اخبار اقتصادی  -  تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------