آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چشم‌انداز کاهش رشد اقتصاد ایران با رصد بانک جهانی

درحالی که دولت سیزدهم ماه‌هاست روی رشد بالای اقتصای در دو سال تازه سپری شده نسبت به سال‌های پیش از آن افتخار می‌کند، بانک…

اختصاص 100 میلیارد تومان برای جوایز صادراتی



اخبار,اخباراقتصادی, شورای پول و اعتبار


 اخباراقتصادی  - اختصاص 100 میلیارد تومان برای جوایز صادراتی

 سخنگوی دولت با اشاره به نقش توسعه صادرات در افزایش درآمدهای ارزی کشور گفت: اعطای جوایز صادراتی یکی از مشوق ها برای توسعه صادرات بوده که دولت برای انجام این مهم 100 میلیارد تومان از سوی دولت برای پرداخت جوایز صادراتی در لایحه بودجه 94 در نظر گرفته است.

محمد باقر نوبخت در گفت و گو با   خانه ملت با تاکید بر رونق بخش تولید در کشور گفت: علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور قطعا یکی از اهداف بخش تولید، صادرات کالا به کشورهای دیگر است که برای انجام این مهم دولت هموار تلاش کرده از صادر کنندگان حمایت کند.

سخنگوی دولت درباره اعطای جوایز ویژه صادراتی اظهار داشت: اعطای جوایز ویژه صادراتی یکی از مشوق ها برای توسعه بخش صادرات بوده که برای انجام این مهم دولت 100 میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال 94 در نظر گرفته است.

نوبخت درباره جزئیات وام 50 میلیون تومانی مسکن افزود: دولت منابعی برای اعطای وام ارزان قیمت مسکن در نظر گرفته و پیش بینی های لازم برای انجام این مهم را در لایحه بودجه 94 انجام داده است.

وی در رابطه با این موضوع ادامه داد: 1300 میلیارد تومان اعتبار در نظرگرفته شده تا ما به التفاوت 10 درصدی وام های ارزان قیمت مسکن با نرخ سود بانکی مصوب شورای پول و اعتبار پرداخت شود.

سخنگوی دولت افزود: اعطای وام های ارزان قیمت مسکن در سال 94 بصورت اولویت بندی ابتدا به زنان سرپرست خانوار و زوج های جوان پرداخت می شود که میزان وام مسکن در شهرهای بزرگ 50 میلیون تومان، شهرهای کوچک 40 میلیون تومان و در روستاها 15 میلیون تومان خواهد بود،البته تاکنون آئین نامه اجرایی پرداخت این وام تدوین نشده است.

 

 اخباراقتصادی - خانه  ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------