آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

مرغ با چه وزنی بخریم؟ ‌



اخبار,اخباراقتصادی,بازار مرغ

وی بهترین زمان برای کشتار مرغ را سنین بین 30 تا 35 روز عنوان کرد و گفت: مرغ ها در این زمان وزنی در حدود یک کیلو و 700 گرم دارند.

داریوش صمدی خواه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در جامعه مرغ‌های سنگین وزن بازارپسندی بیشتری دارند، گفت: بالا رفتن سن مرغ هزینه‌های زیادی را به مرغداران تحمیل می‌کند، چراکه باعث بالا رفتن مصرف دان می‌شود.
 
این صاحبنظر عرصه مرغداری با بیان اینکه مرغ‌های سنگین وزن ارزش غذایی پایین‌تری نسبت به مرغ‌های سبک وزن دارند، گفت: هرچه سن مرغ بیشتر می‌شود ارزش غذایی آن نیز کاهش می‌یابد، چرا که از یک زمان به بعد نگهداری مرغ منجر به افزایش میزان چربی زیر پوست آن می‌شود.
 
وی بهترین زمان برای کشتار مرغ را سنین بین 30 تا 35 روز عنوان کرد و گفت: مرغ ها در این زمان وزنی در حدود یک کیلو و 700 گرم دارند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه بی ثباتی بازار مرغ مشکلات زیادی را برای فعالان صنعت مرغداری در پی داشته است، گفت: این مشکلات تا جایی است که به جرات می‌توان گفت اکثر مرغداری‌ها نفس‌های آخرشان را می‌کشند.


 اخباراقتصادی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------