آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

دستور رئیس‌جمهور درباره درآمدهای پایان سال خزانه



اخبار,اخباراقتصادی,ستور رئیس‌جمهور درباره درآمدهای پایان سال خزانه

خزانه دار کل کشور از برنامه ریزی دولت برای جلوگیری از واریز تمام درآمدهای دستگاه ها به خزانه در روزهای پایانی سال جاری خبر داد و گفت: دفاتر پیگیری بدهی دولت به پیمانکاران تشکیل شد.

به گزارش مهر، رحمت الله اکرمی امروز در جمع خبرنگاران در مورد پیش بینی دولت برای واریز تمامی درآمدها در روزهای پایانی سال همانند سال گذشته که طی دو روز پایانی سال 14 هزار میلیارد تومان درآمد به خزانه واریز شده بود، گفت: با تاکید رییس جمهور به دنبال آن هستیم که چنین اتفاقی در پایان سال جاری رخ ندهد.

خزانه دار کل کشور ادامه داد: امسال به دلیل تحریم و برخی از موارد دیگر درآمدها شرایط خاصی دارند؛ ضمن اینکه هزینه های اجتناب ناپذیر از بودجه عمومی تامین می شود و قرار است حقوق، مزایا و عیدی نیز در بهمن ماه پرداخت شود. 24 هزار میلیارد تومان تاکنون اعتبار عمرانی پرداخت شده که این رقم در سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان بوده است.

اکرمی با بیان اینکه برای مدیریت نقدینگی راهی جز این نداریم که با دریافت اعتبارات، نقدینگی را مدیریت کنیم، اظهارداشت: چگونگی مدیریت بدهی ها و دارایی ها در لایحه ای به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است. دفاتر پیگیری بدهی دولت به پیمانکاران تشکیل شده و نتایج اولیه این دفتر تا سال آینده ارائه خواهد شد.


 اخبار اقتصادی  -  مهر 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------