آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چین تنها خریدار همه نفت خام ایران؟ / فروش نفت به بالاترین میزان از سال۲۰۱۹ رسید

صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶سال‌اخیر رسیده و به‌رغم تحریم‌های یک‌جانبه غرب، به اقتصاد این کشور برابر با…

مرغ تا آخر سال 100 تومان ارزان و ماهی 15 درصد گران می شود



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت مرغ

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش قیمت گوشت مرغ به 7400 تومان در بازار امروز تهران خبر داد.

مهدی یوسف خانی با بیان این‌که کاهش قیمت گوشت مرغ نهایتا تا حدود 7200 تومان ادامه خواهد داشت، گفت: قیمت مرغ تا پایان سال حدود 100 تا 200 تومان دیگر کاهش می‌یابد.

او با بیان اینکه امروز - یکشنبه - قیمت مرغ زنده در مرغداری 5000 تومان بوده است، گفت: قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم گوشت مرغ 7000 تومان و خرده‌فروشی آن 7400 تومان است.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی همچنین با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش میزان تقاضا، قیمت ماهی از اواخر هفته حدود 15 درصد افزایش می‌یابد، گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید ماهی در روزهای پایانی سال، قیمت آن از مقداری افزایش می‌یابد و بعد از این ایام قیمت مجددا به روال قبل و حتی کمتر بازمی‌گردد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام نیز روز گذشته از توزیع 12 هزار تن گوشت مرغ و گوشت قرمز به منظور کاهش قیمت ها در بازار خبر داده و گفته بود که با ادامه توزیع گوشت مرغ، تا پایان امسال می توانیم به قیمت منطقی 7000 تومانی وزارت جهاد کشاورزی برای این محصول برسیم.

به گفته یاسایی از ابتدای امسال و با هدف حمایت از تولیدکنندگان، خرید گوشت مرغ در دستور کار شرکت پشتیبانی امور دام قرار گرفت؛ به گونه ای که تا حدود هفتم بهمن ماه 135 هزار تن گوشت مرغ خریداری و ذخیره سازی شد که به همراه ذخایر موجود به 150 هزار تن رسید.


 اخباراقتصادی  -  ایسنا 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------