سال 94؛ سال خروج مسکن از رکود



اخبار,اخبار اقتصادی, مسکن

رئیس کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت ایجاد تحولی عظیم در بازار مسکن در راستای تحقق مطالبات مردم در سال 94، گفت: رفع تحریم‌ها به طور حتم می‌تواند جهشی در بازار مسکن و خانه دار شدن افراد ایجاد کند.

سیدمهدی هاشمی در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر ضرورت ایجاد تحولی عظیم در بازار مسکن در راستای تحقق مطالبات مردم در سال 94، گفت: دولت باید بیش از پیش با ارایه بسته‌های حمایتی کمک حال مردم باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری توافق انجام شده در بحث مذاکرات هسته‌ای کشورمان، افزود: هر چند رفع تحریم‌ها ارتباط مستقیمی با بازار مسکن ندارد اما این مهم با بحث کلان اقتصاد ما مرتبط بوده و می‌تواند جهشی بزرگ در بازار ایجاد کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه رفع تحریم‌ها در کوتاه مدت به تحول بازار مسکن به نفع مردم منجر نخواهد شد، تصریح کرد: به طور حتم رفع تحریم‌ها قوه محرکه خوبی برای بهبود بازار مسکن خواهد بود و باید تلاش کنیم تا رکودی که در آن حاکم شده را به نحوی به جریان انداخته و رونق در آن ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه ایجاد ثبات در بازار مسکن افزایش تولید و کمک به رشد ساخت و سازها است، گفت: تا زمانی که اجازه توقف به تولید مسکن داده نشود می‌توان به آینده خانه‌دار شدن افراد امیدوار بود.

هاشمی ادامه دادمه داد: امیدواریم با تمهیدات لازم به ویژه اعلام سیاست‌های حمایتی دولت در بحث مسکن چه ساخت آن که باید اولویت باشد و چه بحث خرید شاهد رونق منجر تولید و جوابگوی به تقاضاهای انباشته مردم باشیم.

وی با بیان اینکه ضعف مدیریت در بازار جهشی قیمت در نرخ مسکن را منجر خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به تعهدات و توافقاتی که در موضوع مسکن مهر به وجود آمده باید شاهد این باشیم که این پروژه جمع شده و در این راستا طرح جایگزین هم می‌تواند توسط دولت تصویب و عملیاتی شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه تولید مسکن باید در دستور کار جدی تمامی دولت‌ها باشد، گفت: تامین مسکن به عنوان یک نیاز جدی و اساسی خانوارها باید با حمایت دولت مواجه شود.

وی با بیان اینکه دولت در بحث مسکن مسئولیت و وظیفه مستقیمی را عهده دار است، افزود: باید سیاست های دولت یازدهم در این بخش صریح و شفاف شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امیدواریم در سال جدید که با نام دولت و ملت مزین شده تقاضای ملت در باب مسکن اجابت شود.

  اخبار اقتصادی  -  خانه  ملت 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------