آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

فایننشال تایمز: هجوم تجار اروپایی به پایتخت ایران / صندلی های پرواز تهران تا 2 هفته رزرو است



اخبار,اخباراقتصادی, توافق هسته ای

در حالی که چشم انداز توافق هسته ای میان غرب و تهران به نتیجه نزدیک می شود، سرمایه گذاران انگلیسی خود را آماده می کنند تا بار دیگر وارد ایران شوند.

 روزنامه فایننشال تایمز نوشت سرمایه گذاران خارجی به سمت ایران هجوم آورده اند.

به گزارش  «تیک»، در حالی که چشم انداز توافق هسته ای میان غرب و تهران به نتیجه نزدیک می شود، سرمایه گذاران انگلیسی خود را آماده می کنند تا بار دیگر وارد ایران شوند.


روز سه شنبه گروه مالی شارلمان کاپیتال انگلیس که متخصص در بازارهای نوپا است و گروه سرمایه گذاری ترکواز پارتنرز مستقر در تهران اعلام کردند در نظر دارند در توافقی که احتمالا یکی از توافقات در هفته ها و ماه های اخیر است به سرمایه گذاران بین المللی، صندوق های سرمایه گذاری در بازار سهام ایران پیشنهاد بدهند.

دومینیک بوکور انگرام یکی از مشاوران شرکت شارلی گفت: «تردید دارم که بتوان یک صندلی در پرواز به تهران در یک یا دو هفته آینده پیدا کرد زیرا تجار به پایتخت این کشور هجوم آورده اند. توافق هسته ای درها را برای سرمایه گذاری بین المللی در ایران باز خواهد کرد.»

وی افزود سرمایه گذاری در ایران به علت اقتصاد متنوع و جمعیت تحصیلکرده بیش از هشتاد میلیونی این کشور یکی از بهترین فرصت ها برای سرمایه گذاران است.

شرکت های شارلی و ترکواز اولین صندق خود را در چند هفته آینده راه اندازی خواهند کرد.


این صندوق کار خود را با بیش از هفتاد میلیون دلار آغاز می کند و در کوتاه مدت این رقم را به بیش از 200 میلیون دلار خواهد رساند.

آنها همچنین در نظر دارند صندوق هایی در بخش های مختلف مانند نفت و گاز، بانکداری و غیره تشکیل بدهند.

بوکور انگرام گفت: «ایران یکی از بازاهای توسعه یافته در خاورمیانه و قابل دسترس برای سرمایه گذاران در حال ظهور است و این مسئله است که آن را برای سرمایه گذاران بسیار جذاب می کند.»


 اخبار  اقتصادی  -  تیک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------