آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چشم‌انداز کاهش رشد اقتصاد ایران با رصد بانک جهانی

درحالی که دولت سیزدهم ماه‌هاست روی رشد بالای اقتصای در دو سال تازه سپری شده نسبت به سال‌های پیش از آن افتخار می‌کند، بانک…

شرکت گاز ماهی 700 میلیارد تومان پول یارانه می‌دهد



اخبار,اخباراقتصادی ,هدفمندی یارانه ها

معاون وزیر نفت گفت: شرکت ملی گاز ماهانه نزدیک به ٨٠٠ میلیارد تومان از منابع دریافتی خود را به سازمان هدفمندی یارانه ها واریز می کند.

حمیدرضا عراقی در سومین همایش تولید پایدار گاز، با بیان این که این شرکت علاوه بر پوشش ٧٠ درصدی سبد انرژی،وظیفه تامین منابع مالی کشور را نیز بر عهده دارد و هر ماه مبلغ قابل توجهی به هدفمندی یارانه ها اختصاص می دهد، گفت: این منابع از فروش داخلی و صادراتی گاز تامین می شود.

وی در ادامه با اشاره به این که حجم فرآورش گاز، تا سه سال آینده به ٣٣٠ میلیارد مترمکعب می رسد که برای تحقق این موضوع باید برنامه ریزی دقیقی انجام داد، خاطرنشان کرد: هم اکنون ١٣ پالایشگاه، بیش از ٧٠ تاسیسات تقویت فشار و ٣٥ هزار کیلومتر خط لوله با مدیریت کارکنان صنعت گاز وظیفه فرآورش،انتقال و توزیع گاز را بر عهده دارند.

عراقی به اهمیت تولید پایدار گاز اشاره و اضافه کرد:طبق برنامه ریزی صورت گرفته تولید گاز کشور به روزانه یک میلیارد متر مکعب می رسد و این نشان از اهمیت شرکت ملی گاز در تامین منابع مورد نیاز کشور دارد .

معاون وزیر نفت با بیان این که شرکت ملی گاز اکنون به برند ملی تبدیل شده است، اظهار کرد:همه کشورهای همسایه برای تامین گازشان به منابع گازی کشور ما چشم دوخته اند.


 اخبار  اقتصادی -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------