آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

طلا گران شد



اخبار,اخباراقتصادی,قیمت روز طلا

طلا در بازار جهانی تحت تاثیر کاهش ارزش دلار به بالاترین سطح در یک هفته گذشته صعود کرد اما به دلیل نامعلوم ماندن زمان تغییر سیاست مالی آمریکا، صعود این فلز ارزشمند محدود ماند.

به گزارش رویترز، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات چهارشنبه سنگاپور پس از اینکه تا پایان روز گذشته به 1196 دلار صعود کرد، 1193 دلار بود.
 
در بازار نیویورک هر اونس طلا برای تحویل در ژوئن با 0.8 درصد افزایش، به 1193 دلار رسید.
 
افزایش حدود یک درصدی قیمت طلا در ساعات پایانی معاملات روز گذشته در پی کاهش ارزش دلار و نزول بازارهای سهام که تقاضا برای پناهگاه مطمئن سرمایه را ایجاد کرد، روی داد.
 
معمولا اوراق قرضه با سود بالاتر تقاضای سرمایه گذاری برای طلا را که هیچ سودی ندارد، کاهش می‌دهند. اما به گفته تحلیلگران موسسه مالی اچ اس بی سی، پرسشی که اکنون پیش روی بازار طلا است این است که آیا این فلز زرد می‌تواند با پشتوانه ضعیف شدن دلار به سطح بالاتری صعود کند یا اینکه روند صعودش با صعود بازارهای سهام معکوس خواهد شد.
 
به نظر می‌رسد که بازارهای ارزی در کمک به صعود طلا حداقل در کوتاه مدت تاثیر بیشتری دارند با اینهمه طلا در سطح روانی بااهمیت 1200 مقاومت پیدا کرده است.
 
بازارهای مالی به دقت آمار اقتصادی آمریکا را تحت نظر دارند تا زمان احتمالی افزایش نرخهای بهره از سوی بانک مرکزی این کشور را ارزیابی کنند اما مقامات این بانک هیچ اظهارنظر روشنی در مورد اقدام مذکور نداشته اند.

 

 اخبار اقتصادی  -  فرارو 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------