وزیر کار: یارانه دهک‌های کم درآمد زیاد می‌شود



اخبار,اخباراقتصادی,هدفمندي يارانه‌ها

 

ربیعی در گفت‌وگو با بخش خبری سیما اعلام کرد که بر اساس اقدامات صورت گرفته تعداد کسانی که یارانه آنها حذف خواهد شد به 6 میلیون نفر رسیده است.

وزیر کار از افزایش یارانه طبقات پایین و دهکهای کم درآمد و تقویت سبد غذایی آنها خبر داده و گفته است: تعداد افرادی که یارانه آنها حذف خواهد شد به 6 میلیون نفر رسیده است.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی گفته است: طبقات پایین و دهکهای کم درآمد نگران نباشند زیرا نه تنها یارانه شان کم نمی شود بلکه افزایش هم می‌یابد و سبد غذایی آنها تقویت خواهد شد.

او همچنین از سفارش شخص رییس جمهور مبنی بر جلوگیری از آسیب دهکهای میانی و پایینی در اقدام حذف یارانه‌ها و تاکید بر لزوم توجه به بیمه و تأمین اقلام مهم و ضروری سبد خانوارها در جریان حذف و اضافه‌ها خبر داده است.

ربیعی در گفت‌وگو با بخش خبری سیما اعلام کرد که بر اساس اقدامات صورت گرفته تعداد کسانی که یارانه آنها حذف خواهد شد به 6 میلیون نفر رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در قانون اجازه حذف یارانه افرادی که غیرنیازمند شناخته شده داده شده است، گفت: این طرح تا مدتی آزمایشی خواهد بود که ضعفهای آن شناسایی شود به همین دلیل از اقشار سطح بالای جامعه شروع کرده‌ایم که در این مسیر با خطاهای کوچک و ناچیزی روبرو شدیم.

 

 اخبارا قتصادی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------