آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

گاز گران شد



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت گاز

مدیر عامل شرکت ملی گاز از افزایش 15 درصدی قیمت هر متر مکعب گاز در بخش دولتی، خانگی و تجاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا عراقی در نشستی خبری با اعلام تصمیمات دولت در رابطه با تغییر قیمت گاز اظهار کرد: قیمت گاز در بخش دولتی، خانگی و تجاری در هر متر مکعب 15 درصد افزایش می یابد و از فردا-چهارشنبه- اجرایی خواهد شد.

عراقی تاکید کرد که قیمت گاز در بخش نانوایی های سنتی افزایشی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که همواره بر جامعه، دولت و اقتصاد ما تاثیر‌گذار بوده است افزایش نرخ حامل‌های انرژی است. در بخش سوخت و حمل‌و‌نقل که البته در حوزه اختیارات ما نیست، شاهد تک‌نرخی شدن بنزین بودیم، اما در حوزه گاز سی ان جی و طبیعی که برای صنایع، نیروگاه‌ها، پتروشیمی و سایر بخش‌ها کاربرد دارد، دولت در سال جاری تصمیمی نگرفته بود.

او ادامه داد: با توجه به این‌که سوخت طبیعی 70 درصد سبد انرژی کشور را به خود اختصاص می‌دهد، نگاه دولت در این مورد تخصیصی بود و در بخش هدفمندسازی یارانه‌ها ما تغییر زیادی نداشتیم.

وی ادامه داد: نظر دولت در ارتباط با صنایع، پتروشیمی، کشاورزی و سایر صنایع این بود که افزایش نرخ نداشته‌ باشیم، اما در سه بخش تجاری، دولتی و خانگی نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش قیمت داشتیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------