پیش‌بینی سبد کالای رمضان کارگران با تخفیف 30 درصد



اخبار,اخبارا قتصادی ,سبد کالای رمضان  کارگران

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور از دولت خواست تا برای رفاه حال کارگران در ماه مبارک رمضان، سبدی از اقلام ضروری خانوارهای کارگری را با تخفیف 30 تا 50 درصد پیش‌بینی کند.

هادی ابوی اظهار کرد: همان گونه که برای اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه و مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی تسهیلاتی در نظر گرفته می‌شود از وزارت کار می‌خواهیم که برای کارگرانی هم که وضعیت معیشتی مناسبی ندارند و به سختی امرار معاش می‌کنند، در ایام ماه مبارک رمضان سبد کالایی پیش‌بینی شود.

وی پیشنهاد کرد: دولت اقلام ضروری خانوارهای کارگری را در قالب سبد کالای رمضان با تخفیف 30 تا 50 درصدی توسط تعاونی‌های مصرف و اتحادیه امکان به کارگران اختصاص بدهد.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور خاطرنشان کرد: کارگران همواره به کار در شرایط سخت و دشوار عادت دارند اما در گرمای طاقت فرسای تابستان هم دست از اعتقادات مذهبی خود نمی‌کشند.

ابوی از کارفرمایان خواست تا در ماه مبارک رمضان، کاهش ساعات کار نیروهای کار خود را در نظر داشته باشند و آنها را با دادن سبد کالای رمضان دلگرم کنند.

به گفته وی بسیاری از کارفرمایان با وجود وضعیت نامساعد کارگاه و شرایط اقتصادی سالهاست که در اختصاص سبد کالا به کارگران پیشقدم شده‌اند و از ثواب و برکات این کار خیر خود را بهره‌مند کرده اند.


 اخبار قتصادی  - ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------