آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کارشناس خودرو: چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده

مسیح فرزانه، کارشناس خودرو، درباره علت افزایش قیمت خودرو گفت: سال گذشته در بهمن ماه بود که خودروساز‌های دولتی شامل پارس…

یارانه ۴۰۰ هزار ثروتمند حذف شد



اخبار,اخباراقتصادی,يارانه‌هاي نقدي

سخنگوی کمیسیون بودجه مجلس گفت:‌ بر اساس گفته مسئولان بیش از ۴۰۰ هزار نفر از ثروتمندان یارانه‌بگیر حذف شدند.

 غلامرضا کاتب در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه مدت 5 ساله اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها امسال پایان می‌یابد و دولت در این زمینه چه برنامه‌ای دارد، بیان داشت:‌ تا پایان سال فرصت خوبی باقی مانده است و باید مسئولان در این زمینه تصمیم بگیرند که چه نظری در مورد اجرای این قانون خواهند داشت.
 
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد اینکه از سال آینده یارانه نقدی به همه در قالب اجرای قانون هدفمندی پرداخت خواهد شد، گفت:‌ در حال حاضر اطلاعی از این موضوع ندارم و بستگی به نظر دولت در لایحه‌ای که ارائه کرد خواهد داشت و پس از آن مجلس تصمیم گیری می کند.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: شرایط اجرای کنونی همراه با مشکلاتی است، البته باید دولت در این زمینه پیشنهادات خود را مطرح کند.
 
وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه میزان از غیر نیازمندان یارانه بگیر از سوی وزارت رفاه حذف شده‌اند، گفت: در جلسات دو هفته گذشته مسئولان عنوان کردند که حدود 400 هزار نفر از ثروتمندان حذف شدند و این برنامه ادامه دارد.


 اخبارا قتصادی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------