امسال چه تعداد خانه به متقاضیان تهران تحویل داده می شود؟



اخبار,اخباراقتصادی,بنیاد مسکن

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن از طراحی 713 واحد مسکن شهری در قالب 14 پروژه در استان تهران خبر داد و گفت: امسال هشت پروژه با تعداد 575 واحد مسکن شهری به متقاضیان استان تهران تحویل داده می‌شود.

اباذر جابری با اشاره به اینکه در سال 93، 95 واحد مسکن شهری در استان تهران آغاز شد گفت: ساخت بیش از 90 درصد از این واحدها به اتمام رسید به طوری که 85 واحد از 95 واحد به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: امسال نیز حدود 633 واحد مسکن شهری در استان تهران در دست اجرا است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن تأکید کرد: 8 پروژه مسکن شهری به تعداد 575 واحد مسکن شهری برای امسال به مرحله اجرایی می‌رسد همچنین 713 واحد نیز در قالب 14 پروژه نیز در دست طراحی است.

جابری به شهرهای استان تهران که مسکن شهری در آنجا ساخته خواهد شد اشاره کرد و گفت: پردیس، بیدک، آبفرد، تهران، دماوند و فیروزکوه از جمله شهرهای استان تهران هستند که این واحدها در آنجا بنا خواهد شد.

وی یادآور شد: در شهرهای اسلامشهر، ملارد و دماوند برخی پروژه نیمه تمام وجود دارد.

جابری به کل اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: حدود 28 میلیارد و 500 میلیون تومان کل اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه‌ها است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن در سه ماهه امسال نیز حدود 10 هزار و 677 واحد برنامه شهری داشتیم که از این تعداد ساخت یک هزار و 600 واحد مسکن شهری در این سه ماه آغاز شده است.

وی یادآور شد: همچنین 7 هزار و 500 مسکن شهری نیز در دست طراحی است.


 اخبار اقتصادی  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------