آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

فصل اجاره به نیمه رسید آپارتمان‌های کوچک رکورد زدند



فصل اجاره از خرداد ماه آغاز می‌شود و تا نیمه‌های شهریور ماه ادامه دارد. در این مدت بیشتر قراردادهای اجاره تنظیم می‌شود. بررسی فایل‌های اجاره نشان می‌دهد مالکان آپارتمان‌های کوچک بیش از نرخ میانگین منطقه املاکشان را برای اجاره گذاشته‌اند. دلیل افزایش اجاره بها را برخی از مشاوران املاک طبیعی می‌دانند و می‌گویند تابستان امسال اجاره بها در برخی مناطق کمتر از تورم سالانه افزایش داشته و بعد ازماه رمضان طبق رسم هر ساله مالکان کمی نرخ‌های اجاره را افزایش می‌دهند.

برخی از مشاوران املاک دلیل گران‌تر بودن نرخ اجاره بهای برخی از آپارتمان‌های کوچک را موقعیت اداری این املاک می‌دانند. یک مشاور املاک در منطقه جنوب شرق تهران می‌گوید: آپارتمان‌هایی که در روزهای پایانی تیر ماه برای اجاره به مشاوران املاک سپرده شده است، نسبت به خرداد و اوایل تیر ماه نرخ‌های بالاتری دارد.

به‌طور مثال در محله پیروزی که به طور معمول نرخ رهن آپارتمان متری زیر یک میلیون تومان است، آپارتمانی 50متری،50 میلیون برای رهن سپرده شده است . یا واحدی ۵۲متری و یک‌خوابه در نارمک – گلستان طبقه سوم با پارکینگ و انباری و عمر ۵ ساله با ۴۰ میلیون تومان رهن و ۳۲۰ هزار تومان ماهانه، اجاره داده می‌شود و در بلوار فردوس – شقایق واحدی ۵۵ متر ۲۰ میلیون تومان رهن و یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اجاره تعیین شده است.

آپارتمانی۵۱متری و یک خوابه با پارکینگ و انباری در بهار شیراز هم با شرایط ۱۸ میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان ماهانه، به اجاره می‌رسد و در گلبرگ – مسیل باختر واحدی ۵۵متری و نوساز، یک خوابه با امکانات،۴۵میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

 

اخبار,اخباراقتصادی,اجاره بهای مسکن

 

اخباراقتصادی - دنیای اقتصاد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------