آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

حقوق ۱۴میلیون تومانی برخی بازنشستگان



اخبار,اخباراقتصادی , حقوق بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه ما به دنبال این هستیم که پرداخت حقوق‌ها به بازنشستگان بر اساس عدالت انجام شود.

محمود اسلامیان در حاشیه دیدار مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری با هیات عراقی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر یک میلیون و 280 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارد.

به گزارش جام جم وی تصریح کرد: بازنشستگان در این صندوق و سایر صندوق ها در دولت گذشته با شرایط اقتصادی ناگواری روبه رو بودند به طوریکه حقوقی که آنها دریافت می کردند با تورم آن سال همخوانی نداشت و در واقع می توان گفت حقوق متناسب با تورم نبوده است و طبیعی است که قدرت خرید افراد نیز کاهش می یابد.

اسلامیان خاطر نشان کرد: تورم تنها در حوزه صنعت و تولید تاثیرگذار نیست بلکه در تمامی حوزه ها تاثیر می گذارد به طوریکه در 8 سال گذشته و در دولت های نهم و دهم حقوق متناسب با تورم نبود.  علیرغم همه مشکلات دولت یازدهم توانست تا حدودی حقوق را متناسب با تورم پرداخت کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که پرداخت حقوق و مزایا به بازنشستگان به صورت عادلانه باشد، گفت: در حال حاضر تعداد کمی از بازنشستگان بین 10 الی 14 میلیون تومان حقوق بازنشستگی دریافت می کنند که البته منشاء این ها صندوق نیست و منشا آنها خارج از صندوق است.


  اخبار  اقتصادی  - جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------