آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

قیمت‌ مسکن 2هفته بعد از توافق هسته‌ای



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت مسکن

با گذشت دو هفته از توافق میان ایران و گروه 1+5 چه تغییری در بازار مسکن ایجاد شده است؟ برخی از مشاوران املاک در این باره نظرات خود را بیان کرده‌اند.

با توافق میان ایران و گروه 1+5، همه به دنبال شنیدن تغییر و تحول در قیمت‌ها هستند، بازار مسکن نیز از جمله بازارهایی است که در زندگی مردم موثر است و هر گونه اتفاق در آن باعث ایجاد تغییر در زندگی مردم می‌شود، از این رو چند مشاور املاک در شمال تهران نظر خود را در مورد بازار مسکن دو هفته بعد از توافق ایران و گروه 1+5 بیان کردند.

به گزارش اقتصادنیوز یکی از مشاوران املاک در محله زعفرانیه عنوان کرد: قیمت‌ها با گذشت دو هفته از توافق تغییر چندانی نکرده و تنها تغییری که در بازار مسکن در این مدت کوتاه ایجاد شده، افزایش تقاضا برای خرید و فروش است.

یکی دیگر از مشاوران املاک در محله جردن به اقتصادنیوز گفت: قیمت‌ آپارتمان نوساز در این منطقه از متری 9 تا 15 میلیون تومان است و این قیمت‌ها بعد از توافق هیچ تغییری نکرده و بازار مسکن نیز همچنان در رکود است.

او افزود: چون این آپارتمان‌ها در یکی دو سال گذشته ساخته شده‌اند با این قیمت به فروش می‌رسند و اگر همین آپارتمان‌ها امسال ساخته شده بودند، شاید متری 9 میلیون تومان برای خود صاحب ملک تمام می‌شد و هیچ وقت آپارتمان نوساز متری 9 میلیون تومان در این محله نداشتیم.

مشاور املاکی در محله الهیه بیان کرد: با گذشت دو هفته از توافقات، با اینکه کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما قیمت آپارتمان کمی کاهش یافته است.

مشاور املاک دیگری در محله شهران به اقتصادنیوز گفت: نه تنها قیمت‌ها، بلکه بازار مسکن نیز بعد از توافق هیچ‌گونه تغییری نکرده و همچنان بازار مسکن راکد است.

یکی دیگر از مشاوران املاک در محله تهرانپارس بیان کرد: نه تنها قیمت‌ها تغییری نکرده است، بلکه وضعیت بازار از قبل نیز خراب‌تر شده و گویا همه خریداران منتظر هستند تا تغییری اساسی در قیمت‌ها ایجاد شود، بعد ملک مورد نظر خود را خریداری کنند.

به گزارش اقتصادنیوز، بسیاری دیگر از مشاوران املاک در محله‌های مختلف تهران بیان کردند که تا چندین ماه دیگر نمی‌توان در رابطه با تاثیر مذاکرات بر روی بازار مسکن صحبت کرد و تا آن زمان تغییری در قیمت‌ها ایجاد نمی‌شود.
 
 اخبارا قتصادی  -   اقتصادنیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------