جزئیات پیشنهادهای مجلس به نوبخت در مورد برنامه ششم



 

اخبار,اخبار اقتصادی , نوبخت

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تشریح تعدادی از پیشنهادهای این کمیسیون به رئیس سازمان مدیریت و برنامه کشور برای تدوین برنامه ششم توسعه گفت: در این برنامه برای ادامه هدفمندی یارانه‌ها باید بازنگری جدی صورت گیرد.

علی‌محمد احمدی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به اینکه آیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گزارشی از وضعیت تدوین برنامه ششم توسعه به مجلس داده است یا خیر، اظهار داشت: تا کنون خبری از برنامه ششم و وضعیت تدوین آن در سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه کمیسیون بودجه به‌طور منظم با نوبخت «رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور» جلساتی را درباره عملکرد بودجه دارد،‌ گفت: اما تا کنون در ارتباط با برنامه ششم گزارشی از سوی نوبخت به مجلس داده نشده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به ارسال چندین پیشنهاد از سوی این کمیسیون برای تدوین برنامه ششم توسعه به نوبخت در هفته‌های اخیر خبر داد و گفت: در این نامه تأکید شده که ابتدا باید خطوط کلی احصا شوند تا مشخص شود برنامه ریزی درست بوده یا خیر.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود که برنامه به‌صورت جامع تدوین شود یا بخشی، گفت: همچنین در این نامه به ضرورت ارزیابی دقیق برای دلایل ناکامی برنامه‌های قبلی و اولویت بندی بخشهای مختلف تأکید شده است.

احمدی ادامه داد: همچنین به شاخص‌مند کردن برنامه و پرهیز از احکام متعدد تأکید شده است، ضمن آنکه پیشنهاد شده در هدفمندی یارانه‌ها بازنگری جدی در برنامه ششم توسعه صورت گیرد.


  اخبار  اقتصادی  -  تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------