آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

یارانه نقدی امروز پرداخت نمی‌شود



اخبار,اخبار اقتصادی, هدفمندي يارانه‌ها

طبق روال گذشته یارانه نقدی باید بیست و یکم هر ماه پرداخت می شد که یارانه نقدی مرداد ماه امروز (چهارشنبه) پرداخت نخواهد شد.

به گزارش میزان، پنجاه و چهارمین یارانه نقدی (مردادماه) طبق روال عادی باید امروز بیست و یکم پرداخت می شد اما تاکنون سازمان هدفمندی یارانه ها هیچ اطلاع رسانی و زمان دقیقی برای پرداخت یارانه نقدی  اعلام نکرده است.

پرداخت 191هزار میلیارد تومان یارانه تاکنون
با پرداخت پنجاه و چهارمین یارانه نقدی حدود 191هزار میلیارد تومان یارانه نقدی، بین 76 میلیون ایرانی توزیع می شود. این در حالی است که دولت در بودجه سال 94 نیز 48 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای هدفمندی یارانه ها برای پرداخت وجه نقد در نظر گرفته است.

پنجاه و سومین مرحله یارانه نقدی مربوط به تیر ماه سال جاری ساعت 24:00 روز پنج شنبه مورخ 25 تیرماه سال جاری به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت شد.

یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان بیست و یکم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد که یارانه نقدی تیرماه نیز همچون ماه های گذشته با تاخیر 4 روزه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، گویا این تاخیر همچنان ادامه دارد.


 اخبار  اقتصادی  -   میزان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------