افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت



اخبار,اخبار اقتصادی, مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: حدود 26هزار واحد مسکن مهر که در مراحل مختلف ساخت قرار دارد در دو مقطع زمانی، دهه فجر و پایان شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش  ایسنا در گیلان، احمد اصغری مهرآبادی در بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان فومن با بیان اینکه سهم استان گیلان از مسکن مهر، 76 هزار واحد است، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون حدود 41 هزار واحد افتتاح شده است.

وی از افتتاح 10 هزار و احد مسکن مهر در هفته دولت خبر داد و با تاکید بر اینکه فاز دوم مسکن مهر نداریم، خاطرنشان کرد: کل مسکن مهر در سطح کشور دو میلیون و 300 هزار واحد است که تصمیم و برنامه دولت و وزارت راه و شهرسازی اتمام این میزان واحد تا پایان سال 95 است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز کار ساخت یک میلیون و 800 هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است، گفت: تاکنون تعداد یک میلیون و 450 هزار واحد افتتاح شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پایان به آماده‌سازی 150هزار واحد مسکن مهردر هفته دولت اشاره و اظهار کرد: امیدست بتوانیم با هماهنگی و همکاری دستگاههای ذیربط پرونده مسکن مهر را تا پایان سال 95به اتمام رسانیم.


  اخبار اقتصادی  - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------