80 پرونده اختلاس را افشا می‌کنم



اخبار,اخبارا قتصادی , فساد  اقتصادی

 

هر روز آمار جدید، هر روز اعداد بزرگتر و برخی اوقات تخلفات وسیع! این روزها اقتصاد ایران  اینگونه است و در کنار پیشرفت‌ها بعضا پرده‌هایی که از قبل روی برخی تخلفات کشیده شده بود کنار می‌رود  و بویژه پرونده‌های نفتی که بابک زنجانی معروفترین آنهاست. دیروز هم نماینده خرمشهر از 80 پرونده‌ای سخن گفت که در حوزه انتخابیه ای وجود دارد و او سخن از افشاگری زد.

 

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: در صورت ادامه انتقادات مخرب بی‌پایه و اساس، 80 پرونده اختلاس در خرمشهر را افشا خواهم کرد. عبدا... سامری خبر انتقال شرکت نفت و گاز اروندان از خرمشهر را یک شایعه خواند و اظهار کرد: این خبر شایعه‌ای بیش نیست، چراکه هیچکس در دولت قادر به جابه‌جایی شرکتی که اساسنامه دارد، نخواهد بود. وی ادامه داد: این افراد دست روی مقوله‌ای گذاشته‌اند که اینک فعال و در حال کار بوده و قرار است از همین شرکت یک میلیون بشکه نفت استخراج و از طریق عرضه آن، ارز وارد کشور کنیم.

 

نفت و گاز اروندان جزئی از خرمشهر است و در حال حاضر در حال رایزنی با وزیر نفت برای در اختیار قرار دادن زمین متعلق به این شرکت که در مجاورت کشتی‌سازی اروندان هستیم تا این ساختمان به نحوه مطلوب احداث شود. در صورت ادامه روند و انتقادات مخرب بی‌‌اساس، ۸۰ پرونده اختلاس در خرمشهر را افشا خواهم کرد.

 

 اخبار اقتصادی -  آرمان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------