آخرین اخبار اقتصادی

افول طبقه متوسط ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

چه بر سر طبقه متوسط آمد؟

تغییرات اقتصادی دهه ۹۰ نشان می‌دهد ماهیت طبقات اجتماعی دستخوش تغییر شده است و طبقه متوسط که طبقه‌ای پویا و جریان‌ساز بوده،…

فساد در کمین ستاد سوخت/ تشکیل کمیته‌های نظارتی و انضباطی



اخبار,اخباراقتصادی ,محمد شریعتمداری

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی فعالیت‌های ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت به صورت طبیعی در معرض فساد است، خواستار شکل گیری کمیته های نظارتی و انضباطی در راستای مبارزه این فساد شد.

 محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری با صدور حکمی سرپرست جدید ستاد مدیریت سوخت و حمل و نقل کشور را منصوب کرده است.

بر این اساس پس از تغییر علیرضا فیض بخش، سید علی حسینی به عنوان رئیس جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور انتخاب شده است و پیش بینی می شود به زودی تغییرات جدید در بدنه مدیران این ستاد آغاز شود.

محمد شریعتمداری معاون رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با بیان اینکه رکورد اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش اسقاط خودروهای کار و سنگین، پیگیری مطالبات ستاد سوخت، ساماندهی و نظم بخشیدن به مسایل داخلی ستاد و افزایش مرکز اسقاط به منظور شکست انحصار و قانونمند کردن آنها را از جمله دستاورهای ستاد سوخت است، گفت: بعضی فعالیت های ستاد سوخت به صورت طبیعی در معرض فساد است که شکل گیری کمیته های نظارتی و انضباطی در راستای مبارزه با فساد بسیار موثر بوده است.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید همچنین تاکید کرد: در معرفی و انتصاب به گونه‌ای عمل کردیم که دست مسئولان وزارت راه و شهرسازی در مدیریت و انتصاب بعد از انتقال ستاد کاملا باز باشد.

به گزارش مهر، ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت از سال ۱۳۸۵ با توجه به تبصره ۱۳ قانون بودجه سال‌هاي ۸۵ و ۸۶ كل كشور با عنوان ستاد تبصره ۱۳ آغاز به كار كرد كه با ابلاغ قانون توسعه حمل و نقل عمومي و مديريت مصرف سوخت در سال ۱۳۸۷ به ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت تغيير نام يافت.

برنامه ريزي راهبردي، سياست گذاري در سهميه بندي بنزين، كارت هوشمند سوخت، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي، خروج خودروهاي فرسوده و برخي از هماهنگي هاي بين بخشي از جمله اقدامات این ستاد در حوزه حمل و نقل و سوخت به شمار می رود.


  هیات دولت اخیرا انتزاع ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از نهاد ریاست جمهوری و انتقال آن به وزارت راه با عنوان مرکز ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را تصویب کرده است.

  اخبار  اقتصادی  - مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------