آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

رکود صنعت خودرو، دم خروس و ... (+سند)



چند پیام در شبکه های اجتماعی ، چند خبر در رسانه ها و اظهار نظر صاحب نظران، صدای صاحبان صنعت خودرو را درآورده است . فریادشان گوش فلک را کر کرده است که این کمپین ماشین صفر نخرید منجر به بیکاری و رکود صنعت کشور و چنین و چنان می شود .

پیش از این راجع به این موضوع که رکود در صنعت خودرو از کجا سرچشمه می گیرد ، عوامل آن چیست ، هر کدام از این عوامل چه نقشی دارند ، عواقب آن بر اقتصاد کشور کدام است و چه باید کرد ، به اندازه کافی هم ما گفته ایم و هم کارشناسان و اقتصاد دانان . 

اما امروز تصادفا به موضوع جالبی پی بردیم . ظاهرا یک شهروند در اردیبهشت ماه برای خرید یک خودرو پراید ، بله ! یک پراید ناقابل ثبت نام کرده است و قرار بوده تا یک ماه آن را تحویل بگیرد .اما در کمال حیرت ، در شرایطی که آقایان فریاد رکود صنعت سرداده اند و دم از بیکاری و انباشته شدن پارکینگها می زنند ، اکنون که وارد شهریور ماه شده ایم خبری از خودرو نیست و این شهروند بیان می کند حتی جرات اعتراض کردن هم ندارد،چون کسی پاسخگو نیست و وقتی با هزار مکافات با سیستم حقیقتا ملال انگیز پاسخگویی به شکایات مشتریان سایپا ، بالاخره موفق به صحبت کردن با یک اپراتور می شود ، جناب اپراتور به محض اینکه احساس می کند اعتراض و شکایتی در کار است ، به راحتی آب خوردن گوشی را قطع می کند و روز از نو روزی از نو ، که البته اینهم مسبوق به سابقه است و از شاهکارهای احترام به مشتری عزیزان خودرو ساز !

جالب اینحاست که حتی به این مشتری اجازه انصراف هم نمی دهند و مدام تاکید می کنند که صبر کنید و چنین وچنان و این مشتی است نمونه خروار ...
 

اخبار,اخباراقتصادی, صنعت خودرو


پیش فاکتور فروش خودرو
حال نکته اینجاست ، آقایان عزیزتر از جان خودرو ساز!


محصولی که رضایت مشتری را جلب کند که تولید نمی کنید ، یکی از بالاترین میزان کشته ها مربوط به همین خودرو پراید است ، توانایی تعدیل قیمتها و مدیریت درست هم طلبمان ، حداقل به قولتان عمل کنید و به مشتری احترام قائل شوید . یک پراید این حرفها را دارد ؟!


 اخبار  اقتصادی  -  عصر  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------