آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

چند نفر متقاضی وام 80میلیون تومانی مسکن هستند؟



اخبار,اخبار معاملات مسکن

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن آخرین آمار حساب‌های صندوق پس‌انداز مسکن یکم را اعلام کرد.

محمدحسن مرادی درباره آخرین آمار افتتاح حساب پس‌انداز مسکن یکم در شعب بانک مسکن در سراسر کشور و میزان انباشت پس‌اندازهای مردمی در این حساب اظهار کرد: صندوق پس‌انداز مسکن یکم تا مقطع ۱۰ شهریور ١٣٩٤ توانسته در مجموع ۲۵۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان در سراسر کشور منابع مالی و آورده‌های مردمی جذب کند.

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن ادامه داد: در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر تا به حال سه هزار و ۳۲۹ فقره حساب پس‌انداز افتتاح شده که میزان جذب منابع مالی این صندوق در این شهرها ۴۰ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان است. با این حساب به طور متوسط در هر روز ۳۵ فقره حساب افتتاح شده و ۵۲۰ میلیون تومان به حساب صندوق مسکن یکم واریز شده است.

وی سپس به آمار حساب‌های صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن در کلانشهرها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر (غیر از پایتخت) اشاره و خاطرنشان کرد: هفت هزار و ۹۰ فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم در این شهرها افتتاح شده که مجموع آورده‌های مالی در این حساب‌ها به رقم ۱۲۷ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسیده است. مردم این شهرها به طور متوسط روزانه ۶۴ فقره حساب در مجموع به مبلغ میانگین یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان حساب باز کرده‌اند.

این مدیر بانک مسکن درباره تعداد و مبلغ حساب‌های صندوق پس‌انداز مسکن یکم در تهران اظهار کرد: تا به حال ۳ هزار و ۳۰۲ فقره حساب به مبلغ مجموعا ۸۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در تهران باز شده است. بنابراین به طور متوسط روزانه ۳۳ فقره حساب در شعب تهران بانک مسکن افتتاح و ۵۸۰ میلیون تومان به این صندوق واریز شده است.


 اخباراقتصادی   - میزان    

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------