آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

شناسايي5هزارميلياردازاموال‌مفسدان‌اقتصادي‌جدید



اخبار,اخباراقتصادی ,مفسدان اقتصادي

به تازگي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي 5 هزار ميليارد ريال از اموال مفسدان اقتصادي را قطعي كرده و قرار است به زودي در اختيار سازمان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار گيرد. اين اموال ربطي به پرونده‌هايي كه تاكنون در رسانه‌ها منتشر شده است، ندارد.

به گزارش قتصادی، به تازگي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي 5 هزار ميليارد ريال از اموال مفسدان اقتصادي را قطعي كرده و قرار است به زودي در اختيار سازمان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار گيرد. با توجه به توضيحاتي كه از رئيس این سازمان خواستيم، به نظر مي‌رسد اين اموال مربوط به گروه جديدي از مفسدان اقتصادي است كه پرونده آن هنوز در رسانه‌ها منتشر نشده است.

به جز 7 هزار ميليارد ريال اموال اميرمنصور آريا ديگر هيچ اموالي از پرونده هاي اخير به سازمان واگذار نشده است. جزئيات اموال مربوط به مفسدان اقتصادي را امين دليري رئيس سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي در گفت و گو با تابناك توضيح داد.

او در مورد اموال بابك زنجاني گفت: بخشي از اموال بابك زنجاني در دادستاني و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي شناسايي شده اما هنوز هيچ يك از اموال او قطعيت پيدا نكرده است. بنابراين خبر او از واگذاري 5 هزار ميليارد ريال از اموال مفسدان اقتصادي به اين سازمان كه در آينده نزديك اتفاق خواهد افتاد، مربوط به پرونده زنجاني نخواهد بود.

دليري اظهارداشت: اين اموال ربطي به پرونده‌هايي كه تا كنون در رسانه‌ها منتشر شده است، ندارد. او اضافه كرد: زماني كه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي اين پرونده را اعلام كرد، جزئيات آن را بازگو خواهيم كرد.

از اميرمنصور آريا 40 سند در اختيار دولت قرار گرفته كه ارزش آن دو هزار و 239 ميليارد ريال برآورد مي‌شود. به جز اموال غيرمنقول مه‌آفريد 27.11 درصد از سهام فولاد خوزستان به ارزش پنج هزار ميليارد ريال در اختيار سازمان است كه از مجموع اين اموال غيرمنقول 144 ميليارد ريال در پايان سال 1393 واگذار شد و 856 ميليارد ريال آن مرداد امسال به فروش رسيد.

با توجه به ارقامي كه دليري اعلام كرد از مجموع دارايي‌هاي تحت اختيار از منصور آريا 86 درصد هنوز بلاتكليف مانده است.


  اخبار اقتصادی -  تابناک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------