بابک زنجانی مخزن اسرار مفاسد اقتصادی است/لزوم مراقبت‌های ویژه از این متخلف اقتصادی



اخبار,اخباراقتصادی ,بابک زنجانی

عضو کمیته نمایندگان خواستار ملاقات با بابک زنجانی بر لزوم مراقبت‌های ویژه از این متخلف اقتصادی تأکید کرد و افزود: این فرد به دلیل حجم تخلفات و گستره وسیع افرادی که با وی در ارتباط بوده‌اند، مخزن اسرار مفاسد اقتصادی است که باید برای شناسایی آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

امیر عباس سلطانی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در مورد برخی اظهارنظر‌ها در مورد تلاش‌ها برای حفظ جان بابک زنجانی در زندان تصریح کرد: بابک زنجانی مخزن اسرار واطلاعات است چرا که با افراد زیادی در ارتباط بوده و در بخش‌های گسترده‌ای ردپای وی دیده می‌شود، بنابر این حتما باید از وی مراقبت‌های ویژه انجام پذیرد تا اطلاعاتی که در اختیار وی است از بین نرود.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان خواستار دیدار با بابک زنجانی همچنان بر لزوم برگزار شدن این دیدار تأکید دارند، ادامه داد: هم‌اکنون مدارک مهمی از اظهارات بابک زنجانی و صدای ضبط شده وی در کمیسیون انرژی مجلس وجود دارد که می‌تواند به روند بررسی پرونده قضایی وی کمک کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، همچنین در مورد پیگیری‌های تخلفات شرکت تأسیسات دریایی ایران، افزود: نامه‌ نمایندگانی که خواستار رسیدگی به تخلفات مدیران شرکت تاسیسات دریایی از جمله «ع-ط» شده‌اند، تا کنون به بیش از 15 امضا رسیده است و به زودی به رییس قوه قضاییه ارسال می‌شود.
 
  اخبار اقتصادی  -  ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------