طرح جدید خودروسازان برای فروش/ اجرای طرح هزینه سفر مشتریان با ۵ مدل



اخبار,اخباراقتصادی,قیمت ایران خودرو

رکود بازار خودرو و مشکل فروش خودرو باعث شد تا شرکت سایپا در طرحی جدید که «هزینه سفر مشتریان» نامیده نسبت به جذب سرمایه خریداران و پرداخت سود مشارکت ۲۸ درصد و فروش خودرو از این طریق اقدام کند.

به گزارش فارس، بر اساس طرح جدید سایپا، مشتریان می‌توانند در زمان اقدام برای خرید انواع مدل‌های پراید 19 میلیون تومان، انواع مدل‌های تیبا 23 میلیون تومان، برلیانس H200 معادل 38 میلیون تومان، آریو 50 میلیون تومان، سراتو 1600 سی‌سی دستی 73 میلیون تومان و سراتو 2000 اتوماتیک 89 میلیون تومان پرداخت کنند و بقیه مبلغ خودرو را در زمان تحویل خودرو بپردازند.

در مقابل، شرکت سایپا بابت سود مشارکت خریداران، سود 28 درصدی را به مبلغ پرداخت‌شده از سوی آنها اختصاص خواهد داد.

این طرح که در 5 مدل طراحی شده، شامل تحویل 3 ماهه، 6 ماهه، 9 ماهه، یک‌ساله و دو ساله می‌شود و خریداران در هر زمان نسبت به انصراف از خرید خود اقدام کنند، می‌توانند تا همان روز از سود مشارکت 28 درصدی برخوردار شوند، البته از زمان اعلام انصراف، سود انصراف 28 درصدی برای خریداران لحاظ می‌شود که به معنی آن خواهد بود که از زمان انصراف، سودی بابت مشارکت در فاصله زمانی انصراف و دریافت پول به خریداران تعلق نخواهد گرفت.

به گفته مهدی جمالی، مدیر عامل گروه سایپا این طرح که با عنوان اتوخدمت سایپا به مشتریان ارائه خواهد شد، به منافع مشتریان توجه داشته و یک طرح منحصر به‌ فرد محسوب می‌شود که می‌تواند مشکلات خودروسازان و مشتریان را برطرف کند.

در طرح جدید سایپا که از امروز به مدت 4 روز اجرا می‌شود، مشتریان از روز ثبت‌نام تا روز تحویل خودرو به‌ صورت روزشمار از سود مشارکت تحت عنوان هزینه سفر برخوردار خواهند شد. این طرح مشمول افزایش قیمت خودرو نخواهد بود و در صورت انصراف، مبلغ ثبت‌نام حداکثر در مدت یک‌ ماه به مشتری پرداخت خواهد شد.

در طرح جدید سایپا، تغییر مدل، محصول و زمان تحویل خودرو از سوی مشتری امکان‌پذیر خواهد بود و بازه‌های زمانی طرح قابل تمدید است.

همچنین در صورت انصراف زودتر از موعد قرارداد، سود انصراف بر اساس ارقام مندرج در جدول زیر محاسبه خواهد شد.

 

اخبار,اخباراقتصادی,قیمت ایران خودرو

 

 اخبار  اقتصادی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------