رکود معاملات مسکن بازار رهن و اجاره را داغ کرد



اخبار,اخباراقتصادی,اجاره بهای مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس،با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از بازار مسکن در راستای ساماندهی به آن،گفت:انجام نشدن معاملات مسکن مالکان را به رهن و اجاره هدایت کرده و قیمت‌ها را افزایش داده‌اند تا بتوانند سرمایه انباشته خود در بحث مسکن را جبران کنند.

مجید جلیل سرقلعه درگفت وگو با  خانه ملت،با تاکید برضرورت حمایت دولت از بازار مسکن در راستای ساماندهی به آن، گفت: تزریق تسهیلات مسکن به سمت خرید و فروش عامل عمده نابسامانی بازار مسکن است.

نماینده مردم لردگان درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه توجه به پرداخت وام مسکن در ساخت و ساز و نه خرید و فروش یکی از راهکارهای بهبود وضعیت مسکن است، تصریح کرد: متاسفانه رکود حاکم بر بازار مسکن مشکلات بسیاری را براین بازار و مشتریان رقم زده است. 

رکود بازارمسکن را به سمت رهن و اجاره صرف سوق داده است
این نماینده مردم درمجلس نهم، ادامه داد: برای بهبود بازارمسکن باید با تمام توان در راستای هدایت منابع مالی به سمت ساخت و ساز،اصلاح بافت فرسوده، تقویت بنگاه‌های مسکن و انبوه سازان تعاونی ها حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه رکود حاکم بر بازارمسکن این بازار را به سمت رهن و اجاره صرف سوق داده است، افزود: انجام نشدن معاملات مسکن،مالکان را به رهن و اجاره هدایت کرده و قیمت ها را افزایش داده تا بتوانند سرمایه انباشته خود در بحث مسکن را جبران کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید براینکه بحث توافق هسته ای نیز می تواند تاثیر بسزایی دربحث مسکن داشته باشد به گونه ای که رکود این بازار را به شدت کاهش دهد،ادامه داد:هرچند به نتیجه رسیدن توافق هسته ای تاثیر بسزایی در بازار مسکن دارد؛اما باید سیاست‌های کشور نیز دراین زمینه برای ساماندهی به بازار مشخص باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بازار مسکن در فضای کنونی و با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید با هماهنگی کافی و کوتاه کردن دست دلالان به آرامش هدایت شود.

 

 اخبار  اقتصادی -  خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------