آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

تور یک روزه جنگل ارفع‌ده تا چشمه پراو چقدر هزینه می‌برد؟



  برای سفر کردن یک روزه به جنگل ارفع‌ده و چشمه پراو و بازدید از منظره زیبای سوادکوه مازندران به همراه تور، باید چیزی میان 69 تا 78 هزار تومان هزینه کرد.

روستای ارفع‌ده سوادکوه، تقریباً در 170‌کیلومتری تهران قرار دارد؛ ارفع ده یکی از روستاهای ییلاقی شمال محسوب می‌شود که به خاطر شرایط خاص دسترسی، به نقطه‌ای بکر و دست نخورده باقی مانده است؛ جنگل ارفع‌ده نیز در این روستا واقع شده که در بسیاری از مواقع مه غلیظی در سطح آن دیده می‌شود.

پیمودن این جنگل با سرعت معمولی، حدود چهار ساعت طول می‌کشد؛ در میان این نوع از جنگل‌ها نیز دره‌های زیبا، به همراه نهرها، آبشارها و چشمه‌های متعدد خودنمایی می‌کند؛ چشمه پراو نیز در این جنگل قرار دارد که دیدن و گذراندن دقایقی در کنار آن خالی از لطف نیست.

بسیاری از افراد برای تعطیلات آخر هفته خود سفری یک روزه را در نظر می‌گیرند و برای این دسته از افراد مکان‌های جدیدی همچون جنگل ارفع‌ده بسیار جالب و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد.

برای سفر کردن یک روزه به جنگل ارفع‌ده و چشمه پراو و بازدید از منظره زیبای سوادکوه مازندران به همراه تور، باید چیزی میان 69 تا 78 هزار تومان هزینه کرد.

 

اخبار,اخبار اقتصادی, تور  گردشگری

 

  اخباراقتصادی  -  اقتصاد آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------